Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonikierukka: Yllätyitkö jostakin positiivisesti/negatiivisesti? Vaikuttiko painoon? Mielialaan?

Vierailija
16.02.2010 |

Minä olen aika varma että tiputteluvuotoa tulee joka voi kuulemma kestää ensimmäiset puoli vuotta, mutta kauankohan se voi todellisuudessa kestää? Entä mieliala? Itse olen aika alakuloon taipuvainen luonnostaan. Energisyys? Katosiko se vai tuliko lisää? Entä paino, lisääntyikö se? Vaikuttiko jollain muulla lailla elämänlaatuun?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen tullut sellaista miestä jota menkat olisi haitannut ja niitä on tähän 38v ikään mahtunut aikas monta.. Ja ite oon silloin eritoten himokas ;-)

Vierailija
22/24 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle miehet ovat sanoneet ettei sotamisestä verta pelkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppujen lopuksi positiivisen puolella kokemukset. Vuotoa kesti noin 8 kk, eikä ollut edes mitään pientä tiputtelua vaan ihan kunnon vuotoa enimmäkseen, vuotopäiviä tuona aikana enemmän kuin vuodottomia, vaikka oli välillä pari-kolmekin viikkoa taukoa. Mutta tää on kuulemma harvinaista, ei pitäisi kestää yli 6 kk toi tiputtelu. Seksiä tuli kyllä tuonakin aikana harrastettua...

Mitään muuta valittamista ei sitten olekaan. Kuukautiskipuja ei enää ollenkaan (saattaa tietysti johtua lapsen saamisestakin), aiemmin oli tosi kamalat, ja nyt on viimeiset puoli vuotta ollut kuukautiset kokonaan pois, jonkin aikaa tuon 8 kk:n alun jälkeen tuli ihan säännöllisesti mutta tosi minimaalista vuotoa. Mielialaan tai mihinkään muuhun en ole huomannut mitään vaikutusta. Elämänlaatuun tietysti yleisesti positiivinen vaikutus, kun on niin helppo ehkäisy, ei tarvitse muistaa mitään. Ja tosiaan aiemmat runsaat ja kivuliaat kuukautiset on nyt kokonaan pois. Ehdottomasti laitan uudestaan, vaikea ajatella mitään muuta ehkäisyä enää...

Vierailija
24/24 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen tullut sellaista miestä jota menkat olisi haitannut ja niitä on tähän 38v ikään mahtunut aikas monta.. Ja ite oon silloin eritoten himokas ;-)

lukemassa Vauvan seksipalstalta ketju kuukautiset ja seksi!

eipä näytä sen mukaan miehille seksi maittavan vuodon aikana!