Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummiudesta kieltäytyminen

Vierailija
15.02.2010 |

Miten kieltäytyä ottamasta vastaan kummin titteliä?

Ei tunnu oikealta ratkaisulta, en usko olevani tarpeeksi hyvä kummi tässä elämäntilanteessa, kuinka kertoa se kysyjille, ilman loukkaamista....

Kokemuksia kiitos, sekä kieltäytyneiltä, että niiltä keiden pyytämät eivät ole suostuneet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro, että kiitos kun pyysit, mutta nyt on tilanne, että et katso voivasi kummiksi ryhtyä, että suhtaudut hommaan silleen vakavasti, että et katso voivasi siihen nyt ryhtyä, että et halua vain tavan vuoksi jne. Ja korosta, että et halua asian vaikuttavan ystävyyteenne.

Hyvä ihminen ja ystävä pystyy kyllä tän kestämään - eihän kummius ole velvoite, siihen täytyy olla halua. Itse en ole kieltäytynyt, mutta mieheni esim. on ja hänen hyvä ystävänsä on kieltäytynyt tulemasta meille kummiksi. Perhe on edelleen hyvä ystävämme, ei vaikuttanut meillä ystävyyteen. Arvostin sitä, että itse sanoi, mitä haluaa ja mitä ei, mihin on valmis sitoutumaan.

Itse haluan, että kummi on oikeesti asiasta innostunut, innostunut olemaan osa lapsen elämää sen lisäksi että on ystävämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi