Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden suhteen aloittaminen

Vierailija
15.02.2010 |

Nyt haluan mielipiteitä. Olen ollut pitkään yksin, olen 5 v pojan yksinhuoltaja. Jäin yksin jo pojan syntyessä (ei ollut oma valintani), se sen jälkeen ollut pari lyhyttä suhdetta. Nyt tuntuu siltä, että haluaisin ihan kunnon suhteen, oikean perheen ja parisuhteen, hyvine ja huonoine asioineen. Tällä tarkoitan sitä, että kaikkiin suhteisiin kuuluu myös niitä alamäkiä ja huonoja päiviä.

Laitoin nettiin ilmoituksen, ja sain runsaasti vastauksia - kaikkia en edes pystynyt käymään enää läpi ajatuksella, niitä oli niin paljon. Valitsin lopulta yhden (joka tuntui kaikin puolin sopivalta), jonka kanssa halusin tutustua paremmin. Ollaan nyt reilu kuukausi tapailtu. En ole korivani myöten ihastunut, en todellakaan, mutta fiilis on että haluan jatkaa tapailua. Miehessä on PALJON hyviä asioita, kun ajatellaan järjellä, ja nimenomaan sellaisia asioita, joita itse arvostan parisuhteessa. Mm harrataa, tekee kotitöitä, tekee ruokaa, on huomaavainen, kunnioittaa lastani ja hyväksyy hänet yms yms. Lisäksi hän kiltti ja kärsivällinen, mutta tarvittaessa osaa myös ns. pistää vastaan. Hän on myös todella hyvä sängyssä, ja seksi sujuu upeasti.

Mitään suuria tunteita ei ole, ainakaan vielä, ja lisäksi hänessä on muutama todella ärsyttävä piirre. Hän ei ole ulkoisesti mikään unelmamieheni, mutta kaiketi ihan mukiinmenevä keskiverto suomalainen mies. Hän on myös hyvin itsekäs, eikä oikein aina osaa ajatella muita kuin itseään. Hän on ollut aiemmin haluan kiinteän suhteen, jossa ollaan yhdesspitkässä etäsuhteessa, jossa välimatkaa oli melko paljon eikä tapailu ollut kovin tiivistä. Itse ä jos ei joka päivä niin ainakin melkein. Hänellä on joitakin tapoja, jotka suoraan sanottuna ärsyttää. Lisäksi hän tuntuu olevan kovin hellyydenkipeä (en tarkoita seksiä), ja minusta tuntuu, että minulta ei riitä sellaista hellyyttä tällä hetkellä, lapsi imee siitä osansa ja teen erittin stressaavaa työtä. Toki seksiin sisältyy hellyttä, mutta en vain jotenkin saa aikaiseksi halailla, silitellä yms miestä. Ei vaan huvita. tykkään kyllä, kun hän tekee sitä minulle. Mies on jopa huomauttanut tästä asiasta, joka ärsytti minua. Siis se että hän huomautti siitä.

Ikää minulla on 36 v., ja tuntuu, että joku pitäisi nyt ottaa, koska haaveilen vielä lapsista.

Voiko suhde onnistua?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän