Onneksi mun ei tartte maksaa lapseni kerhopaikasta mitään kun se ei koskaan syö siellä.
Lapsen varhaiskasvatuskerho alkaa ruokailulla, mutta kakara kärvistelee syömättä puoli neljään asti vaikkei olis aamupalaakaan syönyt.
Onneksi saatiin maksuvapautus kerhomaksusta, muuten uhkailisin ja pakottaisin kakaran syömään kerhossa.
Kommentit (9)
Eikö sen lapsen olisi hyvä syödä säännöllisesti, maksaa se sulle tai ei?
Mitä keinoja käyttäisit saadaksesi lapsen syömään (kun et itse ilmeisesti ole paikalla)? Minkä ikäisestä lapsesta on kyse?
ehkä ohjaajat on katsoneet että lapsen on parempi olla siellä kerhossa kuin kotona.
Tuota maksuvapautusta en ymmärrä. Maksullisiahan nuo kerhot olivat silloinkin kun niihin piti ottaa omat eväät mukaan. Halvempia toki olivat silloin.
se ruokailun osuus on kuitenkin aika pieni osuus siitä kerhomaksusta ;) Ehkä henkilökunnan palkkaus ja tilanvuokra ovat ne suurimmat kulut, jonka vuoksi noita maksuja pidetään kerhoista.
Kuulostaa kyllä vähän oudolle tuo lapsen ruokailu, minkä ikäinen lapsi, eikö oikeasti syö muualla kuin kotonaan? Mikä lapsen normaali ruokavalio vai onko vain noin nirso?
Äiti on todennäköisesti ihminen, isästähän en tiedä.
"se ei koskaan syö siellä"
tulorajat niin kuin päivähoidossakin,jos huonot tulot ei mene maksua
Ap on joko provo tai hyvin outo.
sekä että.
Saatiin maksuvapautus kerhomaksusta 61€/kk, koska mun tuloillani lapsesta ei menis päivähoitomaksuakaan. Ja uhkasin ottaa lapsen kokopäiväisen päivähoitopaikan takaisin (on nyt tauolla hoitotakuun perusteella) jos lapsi ei saa käydä kerhossa 3krt/vk ilmaiseksi.
Nyt vapautuu lapseni virikehoitopaikka jonkun työssäkäyvän lapselle. Muuten olisin ottanut paikan takaisin ja lapsi olis ollut ilmaiseksi hoidossa 4pv/vk/7h söipä siellä tai ei.