G: Ikäsi ja kuinka kauan "yritystä" takana ennenkuin esikoinen sai alkunsa?
Kommentit (50)
Silloin tuntui luvattoman onnelliselta, kun tuttavapiirissä oli kaksi pariskuntaa yrittäneet yli vuoden...
yrityksen alussa olin 20. (nyt 23)
esikoinen ensimmäisestä kierrosta, kohtukuolema vkolla 32
4kkn kuluttua olin uudelleen raskaana ekasta yrityksestä, syntyi terve poika vkolla 35
Koitko, että toinen lapsi jotenkin "korvasi" esikoisen, vai muisteletko edelleen tuota masuvauvaa esikoisenasi?
tuli parit normaalit menkat ja sitten olinkin jo raskaana. Ikää tuolloin 28.
Ja ensimmäisen miehen kanssa yritystä 6 vuotta
Toisen miehen kanssa tärppäsi 3 kk pillereiden poisjättämisen jälkeen. Pikkukakkonen sitten n. 4 kk pillereiden jälkeen
Yritystä oli takana pillereiden jälkeen 11kk ennen, kuin esikoinen sai alkunsa. Ikää tuolloin 28.v.
1,5 vuotta ja raskaus alkoi, kun olin 22 v.
Olin 25-vuotias kun vihdoin tulin raskaaksi hedelmöityshoitojen avulla.
lopetin pillerit heinäkuussa, ja elokuussa olin raskaana. Ekasta kierrosta siis sen suurempia yrittämättä tai laskematta.
ja kaksi kuukautta "yritystä". Terve, hieno vaavi.
Olen 19v. Pillerit oli sitä ennen käytössä
- Ensimmäinen lapsi, ei yhtään yritystä, tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta, ikää 22v
- Toinen lapsi, ekasta yrityksestä (en tiedä ikinä ovulaatioaikaa, kierron pituus 27-33 pv), ikää 28v
- kolmas lapsi, ekasta yrityksestä, ikää 31 v
Luulin vähän kevyemmän ehkäisyn riittävän, mutta ei. Ikää mulla 36 ja vauva syntyy 1.2.
yritystä 9kk jona aikana kolme keskenmenoa ja neljäs raskaus jatkui-> poika syntyi kun oli 30. Toista yritettiin 4-5kk ennenkuin tärppäsi, tosin kuukautiset eivät olleet edellisen raskauden&synnytyksen jälkeen vielä alkaneet joten ei osattu ajoittaa->tyttö.
eikä meillä varsinaisesti yritetty lasta. Sen verran oli puhuttu, että kun nyt kerran seksiä harrastetaan niin jos sitä raskaaksi tullaan, pidetään ja kasvatetaan lapsi, piste. Tosin mulla on kuulemma (siis lääkärien lausuntojen mukaan) vaikeaa tulla raskaaksi, ilman hedelmöityshoitoja mahdollisuus (pitäisi olla) n. 1%:n luokkaa. Ensimmäinen kuitenkin tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta.
Nyt olen 23-vuotias ja odotan toista lasta, ja tämä oli suunniteltu ja toivottu raskaus. Kahdeksan kiertoa meni ennen raskaaksi tuloa (ehkäisyn lopettamisesta).
ja 9 kk kesti ennen kuin tärppäsi. 21 siis olin kun lapsi sitten syntyi..
ja ekasta kunnon yritykestä (siis tähdättiin ovis-aikaan) tärppäsi.
Samoin kävin kakkosen kanssa, jolloin ikää oli 29.