Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo jos 35-vuotiaalla miehellä ei yhtään miespuolista ystävää

Vierailija
15.02.2010 |

ystävinä pelkkiä naisia ja exiä? Olen tutustunut vasta tällaiseen mieheen joka on hauska, sosiaalinen ja puhelias mutta yhtään miespuolista ystävää hänellä ei ole... suhteita on ollut paljon, lapsi on muttei ole lastaan koskaan nähnyt. Arveluttaa tutustua lähemmin vaikka olenkin jo tavallaan ihastunut...kannattaako?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän ole ainakaan homo, kun naisseura kelpaa.

kanssa heti mieleen että homo, mutta saattaa olla bi:kin

Vierailija
22/23 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luonteeltaan avoin ja iloinen mutta sit on jotain juttuja kuten lapseensa suhtautuu välinpitämättömästi naureskellen että ainakin yksi jälkeläinen hänellä "tiettävästi" on. On komea ja menevä mutta jotain lipevää olen hänessä aistinut, silti olen ihastunut mutta en niin paljon ettenkö voisi lopettaa tapailemasta. Todellisten ystävien puutteen pelkään kertovan epäluotettavuudesta. ap

herra on niin sanonnut kusipää/pelaaja. Luultavasti suurinosa näistä hänen nais"ystävistä" ovat hänen entisiä panoja ja nämä naiset ovat edelleen häneen suuresti ihastuneita. Itse en sekaantuisi.

usko mummoa

t. rouva 43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ole miesten kanssa puhumista jos naisten kasvattama. Kaverit voi olla jääneet eri paikkakunnille. Voi olla sulkeutunut, ja ei päästä miehiä lähelle, mutta viihtyy ja haluaa tutustua, valloittaa naisia. Naistutut entisiä panoja, sillä siten aikuinen mies saa yleensä uusia naistuttuja. Lapsijuttu särähti. Voi olla itsekäs, narsisti pelaaja. T: mies, joka oli ennen peluri ja buustasi itsetuntoaan naisvalloituksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme