Paljonko voisi pyytää Suuren käsityölehden vuosikerrasta?
siis v2009 lehdet. Priimakuntoisia ja kaikki kaava- arkit irrotamatta.
En tykännyt lehdestä enää päätoimittajan vaihduttua ja peruin jatkotilauksen.
Kommentit (7)
Suuri käsityölehti ei ole verrattavissa mihinkään Me Naisiin tai muuhun kertakäyttölehteen vaan käyttöä tulee olemaan pitkään!
Ja jos vielä priimaa ja käyttämätöntä on, niin ehdottomasti enemmän voit pyytää. Kirjastossa harvoin on saatavilla juuri sitä lehteä, mitä satut sillä hetkellä tarvitsemaan.
käsityölehteä, jossa on mm kaava- arkit.
Monesti kirjaston lehdissä on kaava- arkit tosi huonossa kunnossa tai jopa puuttuvat.
Kerran lainasin erään neulelehden, ja siitä oli revitty irti sivuja, joten ei mitään iloa.
Väh 20 euroa voisi vuosikerrasta pyytää.
(ja tietenkään ei ole mikään menaiset, mutta sitä mä taas en suostuisi ottamaan vanhaa vuosikertaa edes ilmaiseksi, kun ei ole mitään odotushuonetta täytettävänä...)
Vuosikerran saa tosiaan kirjastosta ja kuka käskee lainata kappaleen, josta kaavat puuttuvat. Kaavoja saa helposti joka puolelta, ei ne niin kalliita ole. Lisäksi meneväthän ne vaatemallit jo pois muodistakin. Ärrällä on tarjolla ajatasaisia malleja koko ajan.
Voihan sitä pyytää vaikka 200, mutta ei siitä kukaan sitä maksa, siksi on keksitty huutokaupat!
Kyse on kuitenkin käytetystä tavarasta, jota tosiaan voi lainata kirjastosta ilmaiseksi, kyllä, kaava-arkkeineen.
Itse en kyllä laittasi ainakaan hintavarausta, ainakaan isoksi.
Itse en maksaisi 10 enempään. Vanhoja ne kuitenkin on, olkoot kuinka siistejä.
Sitä kun saa joka kirjastostakin aivan ilmaiseksi.