Löysin mieheni kuvan kera chat 24 etsimässä naisseuraa...
Kommentit (33)
Ilmeisesti myös seuraa hakemassa, mutta et ole vielä saanut ilmoitusta kasaan.
Ilmeisesti myös seuraa hakemassa, mutta et ole vielä saanut ilmoitusta kasaan.
ole ap, mutta minäkin löysin mieheni ilmoituksen. En käynyt missään treffisivuilla vaan telkkarissa pyöri seoikea chat ja yhtäkkiä mieheni kuva rävähti ruutuun!! Joten kaikki ei aina ole niin kuin te kuvittelette! saattaa aika moni yllättyä jos kävisi kaikenmaailman sivuilla. Itse en tehnyt siitä numeroa enkä edes käynyt katsomassa netistä mieheni ilmoitusta. Ei kiinnosta, eikä häiritse minua!
oli itse jättänyt tietokoneen auki, sille sivulle, joten ei siinä tarvinnut salapoliisiksi ryhtyä.
samoin oli laittanut seksihaku ilmoituksen sex in your city sivustolle,sekä jollekkin toiselle seksisivustolle.Ja naamasta oli kuva.
Seksi sivustolle oli laittanut omasta vehkeestään kuvan ja salaa myös mun tavarasta ja kuvan alla oli teksti "kaverin kans kokeiltiin kivaa"...vittu että mä suutuin ihan täysin ukolle.
Ja selityksenä oli että hän halusi vain nähdä et oisko hällä vientiä...
En uso hänen selitystään vieläkään,mut antaapa olla!!!
Multa kyllä menisi täysin luottamuus moiseen junttiin, joka ei tuon taivaallista tunnu välittävän vaimokkeen tunteista!!!
"kaverin"??? Voi v-ttu, ei voi muuta sanoa. Onko miehelläsi vielä tuo ilmoitus voimassa? Mieheni haki seuraa, kuuntelijaa, kun minä en ehdi tarpeeksi kuuntelemaan ;) Ei ole enää tietsikalla iltaisin, mutta taitaa käyttää kännyänsä ahkeraan, siihen tarkoitukseen..
Ensinnäkin pyörii jossain treffipalstalla, miksi? Entä miten sieltä tuhansista ilmoituksista sattuu löytymään oman miehen kuva?
Ensinnäkin pyörii jossain treffipalstalla, miksi? Entä miten sieltä tuhansista ilmoituksista sattuu löytymään oman miehen kuva?
esim. nro 20!!!!
Kertoisitko ap, miten satuit törmäämään miehen kuvaan siellä?
sen kanssa ja postataan parhaat viestit tänne. Pidetään ukkoparan kustannuksella vähän hauskaa.
Kyllä tommonen loukkais! Mikä näitä miehiä riivaa?!
ajattelin "tarkistaa" jos mun jo nyt eksällä olisi ilmoitus jossain treffipalstalla. Laitoin kaikki kriteerit iän kaupungin yms kohdilleen ja sieltähän se äijä löyty kuvan kera. Etsi itselleen "toista puoliskoa" ja asui asuintoverin kanssa. Minä olin silloin raskaana.
sama juttu, mutta en ole jaksanut puuttua asiaan,koska hän ei tapaa niitä naisia. Ai,mistä olen varma?? emme ole yhdessäolomme aikana olleet erossa tuntia kauempaa. Taitaa vaan testailla olisiko vientiä! En olisi huolestunut asiasta!
paitsi jos siitä on yhdessä sovittu ja olisin kyllä huolissani, jos olisin ap.
Jos, niin mitäs siellä vaimot itse tekee? ;)
Vastaisn miehelle aivna varmasti. Liitto saattais siinä sitten loppua....
Ehkä parasta olisi kysyä mieheltä suoraan, mitä siellä puuhaa.
ja vastaa miehelle jostain anonyymistä mailiosoitteesta. Sittenhän saat selville miten pitkälle olisi valmis menemään liittonne ulkopuolella...
ja vastaa miehelle jostain anonyymistä mailiosoitteesta. Sittenhän saat selville miten pitkälle olisi valmis menemään liittonne ulkopuolella...
minä ainakaan miestäni vahdi vaikkemme ole toisistamme erossa. Teemme molemmat omia juttujamme saman katon alla. Koskaan en ole lukenut mieheni sähköpostia,viestejä ym.
ei ole tarvetta lähteä yksin ryyppäämään. Näen ystäviäni ja sukulaisiani mutten viihdy heidän seurassaan koko päivää. Kun tulen kotiin voin olla omissa oloissani miehen ollessa toisessa huoneessa tai sitten viihdymme koko päivän yhdessä sängyssä!!! joten älä viisastele kun et tiedä tosiasioista. hanki itse elämä!