Muita jotka joutuvat käyttämään Imodiumia?
Mistähän johtuu että noin tunti pari lääkkeen oton jälkeen pissattaa aivan tolkuttomasti? Miten usein joudut käyttämään lääkettä ja mikä diagnoosi sinulla on? Itse joudun käyttämään ärtyneen suolen oireiluun.
Kommentit (5)
mulla on noin kerran pari kuussa suoli kuralla ja maha kipee, närästää ja oksettaa ne menee kyllä itsestään aina ohi mutta olis ihanaa jos joku lääke auttais
kuralla olevan suolen muutamaksi päiväksi. Onhan sinulla poissuljettu krooniset sairaudet? Itse käytän lääkärin luvalla imodiumia.
ap
mut mun kotilääkäri arveli että kyse on ärtyneen suolen syndroomasta
Mulla kans ärtyneen suolen oireyhtymä, kaikki muu tutkimuksilla poissuljettu. Ja ihan sama mulla, jokin aika sen jälkeen pissattaa kovasti.
Imodium on ihan hyvä ja tehokas mutta ihan aina se ei mulla auta :( Ja on tosi kurjaa elää tällaisen vaivan kanssa.
Olen käyttänyt vuosikausia vuoroin enemmän tai vähemmän. Mulla diagnoosi haavainen paksusuolen tulehdus. Lukion ja yliopiston aikoina käytin aina arkipäivisin, ilman en olisi päässyt minnekään (=5m kauemmas vessasta). Sittemmin on ollut oireiden osalta muutama parempi vuosi, joten olen käyttänyt imodiumia vain silloin tällöin, lähinnä erikoistilanteissa, kun ei ole mahd. päästä vessaan koko ajan.
Teholtaan parhaita ovat Imodium-kapselit, mutta niitä saa vain reseptillä. Uudemmat Imodium Plussat eivät ole minulla tehonneet alkuperäisen verrattuna yhtä hyvin.
mulla on noin kerran pari kuussa suoli kuralla ja maha kipee, närästää ja oksettaa
ne menee kyllä itsestään aina ohi mutta olis ihanaa jos joku lääke auttais