Työpaikalla tullaan seuraamaan työntekoa ja kuuntelemaan asiakaspuheluja
Meillä töissä halutaan selvittää mitä kukin käytännössä tekee työssä päivät ja miten keskustelee asiakkaiden kanssa puhelimessa. Näin ollen meillä on ulkopuolinen konsultti ja pomo jotka tulee jokaisen viereen katsomaan konkreettisesti mitä tekee ja samoin tulee toisiin luureihin kuuntelemaan puheluja miten puhumme asiakkaiden kanssa.
Itse olen kauhea jännittäjä tyyppi ja varsinkin jos joku on seläntakana niin menen ihan lukkoon ja en pysty tekemään mitään kunnolla vaan lamaannun ja kaikki ajatukset menee siihen kun joku on vieressä. Olen ollut aina tälläinen jännittäjätyyppi ja jo kouluaikana menin ihan lukkoon jos opettaja tuli seläntaakse katsomaan tekemisiäni ja keskittyminen katkesi samantien.
Onko kukaan tälläinen jännittäjätyyppi ja miten selvitä tilanteesta? Nyt on mennyt jo yöunet asiasta kun jännitän asiaa jo niin hirveästi etukäteen.
Kommentit (6)
Ja kysyä samalla, miten te sen järkevimmin järjestäisitte, jotta he saisivat realistisen kuvan siitä, miten sinä työtäsi teet.
jos on asiakaspalvelutyössä, ja kertoo pomolle, että jännittää kauheasti jos joku katsoo vierestä,ja ei pysty silloin tekemään työtään, niin ei se kovin hyvältä varmaan pomosta kuulosta.
asiakaspalvelu on aivan eri asia asiakkaan kuin kyylääjän nähden. Tsemppiä ap:lle, ymmärrän tunteesi
Joku kommentoi että olenko asiakaspalvelutyössä. En tee suoraa asiakaspalvelua kasvotusten asiakkaiden kanssa vaan olen taustatöissä jossa hoidetaan asiakkaiden kirjallisia toimeksiantoja ja puhelinpalvelua vähhäisemmässä määrin, lähinnä sen verran mikä liittyy näihin kirjallisiin toimeksiantoihin. Jännittämisen takia olenkin mielummin taustatöissä enkä minkäänlaisessa suorassa asiakaspalvelussa.
Nyt sitten joudun kuitnekin tämän tarkkailun takia sellaiseen tilanteeseen jota en työssä pystyisi luonnollisesti tekemään ja se ahdistaa.
Lähetä vaikka sähköpostia, selitä tilanne ja pyydä juttelemaan kanssasi asiasta.
Itse en jännitä julkisia esiintymisiäkään juuri ollenkaan, mutta tuollaisessa tilanteessa menisin AIVAN totaalisesti lukkoon. : O Toisaalta työkavereitasi jännittää varmasti myös ja paljon.
Kummallinen järjestely, eikö tuota voisi hoitaa jotenkin toisin? Eihän kukaan ihminen käyttäydy normaalisti toisten kytätessä jokaista pikkuasiaa. Älytöntä.
voisi olla apua. Poistavat fyysiset oireet, jolloin on helpompi kontrolloida itseään.