Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohdunkaulan syövästä?

Vierailija
28.05.2008 |

Mulla todettiin "esiasteen esiaste" kun kävin kolkoskopiassa. Olin sähkösilmukkahoidossa ja piti olla ok mutta viikon päästä soittivat että heti uuteen hoitoon, onkin laajempi ja ärhäkämpi. Oikein ihmettelivät. Uuden toimenpiteen jälkeen olen nyt käynyt tarkistuksessa ja siitä odottelen tuloksia...

Raskaus oli suunnitelmissa ja nyt odotellaan lupaa. Jos se tulee niin pelottaa koska on kuulemma ehdottomasti riskiraskaus kun kohdunkanavaa on silmukoitu kahdesti.

Mulla on yksi lapsi 2,5 vuotias.

Te joilla ollut näitä muutoksia, onko käytössä nuvaring ehkäisyrengasta? Mulla on ja mietin voiko se edesauttaa. Sitähän ei niin paljoa ole tutkittu..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aikoinaan tuo sama III-luokka. Tarkoitti meikäläisellä kondyloomaa eli sukupuolitautia, joka olisi saattanut muuttua syöväksi vuosien kuluessa jos en olisi hoidattanut pois. Oli niin paljon röpelöitä, että ei voinut jäädyttää vaan poistettiin nukutuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösilmukka tehty jo kolmesti. Kohdun napukkaa ei oikeastaan jäjellä enää. Kohdunkaulakanavaa maks 1.5 cm. Eka lapsi oli jo keskonen ennen näitä muutoksia. Nyt ei kukaan oo puhunut että olis riskiraskaus seuraava, vaikka oon varta vasten kysynyt.

Vierailija
4/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa-kokeen tulos oli kolmosluokkaa ja nyt vihdoin parin kuukauden odottelun jälkeen pääsen tutkimuksiin.

Minulla on ollut nuvaring! Ei kyllä aikaisemmin tullut mieleenkään, että se voisi johtua siitä. Eikös nuo uutokset johdu yleensä vuiruksesta?

Käykö tutkimus muuten kipeästi? Ja miten kauan mahdollisten koepalojen tuloksia joutuu odottelemaan?

Vierailija
5/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ole sanonut, että raskaudet olisivat riskiraskauksia : /

meillä neljä lasta

Vierailija
6/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö tutkimus muuten kipeästi? Ja miten kauan mahdollisten koepalojen tuloksia joutuu odottelemaan?

lähinnä epämukava se on, niin kuin nuo tutkimukset yleensäkin... Kestää hieman kauemmin mitä normaali papa, muuten hyvin samanlainen. Koepalojen otosta voi tuntua nipistelyä, jos sitäkään. Etikka saattaa kirvellä vähän. Kumpaakaan en kyllä kivuksi kutsuisi. Olin yllättynyt, kuinka yksinkertainen juttu oli. Olin panikoinut etukäteen...

Tuloksia jouduin odottelemaan 2-3vko mikä kyllä tuntui lähinnä 2-3 vuodelta :-(

Mulla oli myös kolmosluokkaa ja vaikeita solumuutoksia. Pian pitäisi olla kontrolli ja sitten saa taas odottaa niitä tuloksia paniikissa.

Vierailija
7/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jossain e-pillereissä lukenut että voi myös vaikuttaa. Ja kun tätä rengasta ei niin ole tutkittu. Kopia ei juuri satu mutta sangen epämiellyttävää on. 3vko kestää meillä tulokset. ap