Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paikalla Kalat-horoskooppimerkkejä?

Vierailija
14.02.2010 |

Millaisia olette? Oletteko sosiaalisia vai viihdyttekö enemmän yksin? Entä oletteko herkkiä vai kovempia luonteeltanne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän herkkä kuin kova, tosin kovuutta on tullut lisää vuosien varrella.

Vierailija
2/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin viihtyvä, en oikeastaan tykkää ihmisistä tai juhlista yhtään, paitsi omasta perheestä. Olen sopivan herkkä, vähän sellainen haahuilija. En tykkää seikkailuista enkä yllätyksistä. Päätösten tekeminen on tosi vaikeaa, vaikka täytän pian 50 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en mihinkään horoskooppeihin uskokaan.

Olen sosiaalisesti ujo, mutta peitän sen tehokkaasti. Ihmiset luulevat minun olevan hyvin sosiaalinen ja olenkin, mutta sisäisesti jännitän usein kovasti.

Minulla on hyvä itsetunto, joka on älykkyyteni ja ulkonäköni ansioita. Tietyllä tavalla olen herkkä, itken usein ilosta ja liikutuksesta. Luonteeltani olen myös etäinen, enkä päästä ihmisiä kovin lähelle. En avaudu monellekaan ihmiselle.

Vierailija
4/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on hyvä itsetunto, joka on älykkyyteni ja ulkonäköni ansioita."

Vierailija
5/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteellinen ja sosiaalinen, mutta vain jos saan myös olla yksin (ja tuntea niitä tunteita yksinäisyydessä ;)). Pidän yksinolosta ja onneksi perhe kunnioittaa sitä.

En ole omasta mielestäni kova, mutta kokemus on opettanut suojautumaan. Välillä on tunne, että saan aika nopeasti kiinni muiden ihmisten mielentiloista ja siitä mitä he peittävät.

Kalat ovat mielestäni ristiriitaisia ihmisiä, onhan siinä symbolissakin kaksi eri suuntiin uivaa fisua :)

Vierailija
6/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyn paljon yksin, ja tarvitsen sitä yksinoloa jolloin pääsen ihan kunnolla tunteilemaan ja haaveilemaan. Olen myös herkkä, tosin ikä ja vastoinkäymiset elämässä ovat tuoneet enemmän kovuutta ja pettymysten sietokyky on kasvanut.

Vierailija
7/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoina päivinä kärttyinen ja kaipaan yksinäisyyttä. Olen ujo uusien ihmisten lähellä.

En ole kova, itse asiassa liiankin herkkä. Tosin suuttuessani saatan laukoa kovaa tekstiä, joka on erittäin osuvaa. Osaan myös tulkita ihmisten käyttäytymistä ja tiedän muiden heikot kohdat.

Mutta olen ajoittain äärimmäisen laiska. Rakastan kun saan vaan olla ja nautiskella elämästä. Varmaan turha lisätä, että olen ylipainoinen ;).

Vierailija
8/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat melkoisia romantikkoja ja haaveilijoita.

Vierailija
9/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todella sosiaallinen, virkeä AINA, auttavainen, ja minulla myös hyvä itsetunto. Jaksan myös AINA hymyillä :)

Vierailija
10/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sanoin, että minulla on hyvä itsetunto. Vaatimatonta minusta ei saa tekemälläkään.

Nelonen, unohdit mainita vaatimattomuutesi "Minulla on hyvä itsetunto, joka on älykkyyteni ja ulkonäköni ansioita."

Vierailija
11/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen hoikka ja haaveilijaa en itsessäni tunnista. Erityisen romanttinenkaan en ole. Rationaalinen ja tiedettä rakastava olen. Luovuus ja taiteellisuus kuuluu lähinnä lapsuuteeni ja nuoruuteeni.

Minähän sanoin, että minulla on hyvä itsetunto. Vaatimatonta minusta ei saa tekemälläkään.

Nelonen, unohdit mainita vaatimattomuutesi "Minulla on hyvä itsetunto, joka on älykkyyteni ja ulkonäköni ansioita."

Vierailija
12/12 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjimmiltani ujo (lapsena jopa sairaan ujo), erittäin sosiaalinen mutta viihdyn loistavasti myös itsekseni.

Olen empaattinen ja ystävällinen ja vaatimaton. Olen pasifisti ja inhoan maailman epäoikeudenmukaisuutta. Olen oikeastaan aikamoinen maailmanparantaja.

Olen musikaalinen ja mm. keikoilla käyminen on henkireikäni.

Olen myös hulvattoman hauska seuraihminen ja toisaalta kamalan temperamenttinen ja oikeastaan aika impulsiivinen, silti harkitseva.

Romanttinen en ole, ainakaan enää suhteen tässä vaiheessa. Haaveilija saatan ollakin, toisaalta taas erittäin realisti.

Oikeastaan olen erittäin kaksijakoinen ihminen, joten en aina itsekään pysy kärryillä siitä, millainen oikeastaan olenkaan.