Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka olet ap ?

Vierailija
13.02.2010 |

Kiinostaisi tietää kuka ole

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
2/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku sama henkilö (Anna-Mari?). Niin sit aloin vähän ihmetteleen, että miten se voi olla samaan aikaan teiniäiti, yksinhuoltaja, viiden lapsen äiti, jonka mies pettää, ja joka miettii, mitkä rattaat se ostaa ja sit sillä oli vielä peräpukamia ja kaikkea muuta pientä ongelmaa. Ajattelin, että huh huh, kyllä joitain elämä potkii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että se ap on yks ja sama ihminen! Sanoin jo miehellekin että tänne kirjoittelee joku kumma tyyppi, jolla tuntuu olevan kaikki maailman ongelmat. Nyt tunnen itseni vähän hölmäksi...

Vierailija
4/5 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on ollu kaikkee mahdollista: yh tankotanssija, lasten määrät vaihtelee jne..

Siis..?

Vierailija
5/5 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... läski kotiäiti, jonka lapset hoidetaan kotona vähintään kolmivuotiaiksi, mies käy töissä osallistuen myös kotitöihin, jotta pääen muutanan kerran viikossa ostamaan suklaata kaupasta. Tärkeintä minulle on se, mitä muut äidit minusta ajattelevat; tai lähinnä kadehtivatko he mitään. Olen imettänyt lasta 1,5 vuotta, vai oliko se 0,5 vuotta tosiasiassa?? No, tiedän kuitenkin paremmin kuin muut. En hyväksy muita kuin ikäisiäni äitejä. Herra varjele, jos joku äiti-ihminen on seksikäs tai kiinnostunut lasten ohella jostain muusta. MINÄ SE VAIN OLEN.