Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan TUKKUKORTIN? ov

Vierailija
13.02.2010 |

Eli, tahtoisin tukkukortin, ja en mitään asiasta tiedä. Miten sellaisen saa?

Tiedän että yksityishenkilö ei sellaista saa, minulla on toiminimi, riittääkö se?

Ja jos ei riitä, niin saako esim. sukulaiseni jolla on oma yritys, yrityksellä ei ole mitään tekemistä ruuan kanssa, vaan on tyyliä "autokorjaamo".

Entä miten asiointi tapahtuu, maksetaanko käteisellä vai laskulla?

KIITOS jos joku jaksaa vastata! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan oikeassa olet

<3

Vierailija
2/8 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkuostot kuuluisivat sinne yrityksen kirjanpitoon sitten, eli kysy saatko ostaa itsellesi myös. kai tukut myy sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet tukkukortilla? siellä ei ole juurikaan halvempaa, marketeista saa usein edullisemmin. Tietty jos haluat ostaa parikymmenen kilon jauhosäkin niin siihen se tukku on oiva paikka

Vierailija
4/8 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tukkuun y-tunnuksen kanssa ja kerrot haluavasi asioida siellä. Täytät lomakkeen ja saat kortin. Minä en käytä laskutusta vaan maksan käteisellä, joten tililaskutuksesta en osaa sanoa mitään.

Vierailija
5/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tukkuun y-tunnuksen kanssa ja kerrot haluavasi ruveta asioimaan siellä. Luulen että pitää maksaa käteisellä jos et kuulu mihinkään ketjuun. Moni ketju jälleenlaskuttaa yrityksiä ja tukku laskuttaa sitten ketjun pääpaikkaa

Vierailija
6/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia lisäkysymyksiä:

-Maksaako tukkukortti jotain, ja jos niin paljonko?

-Mikä tuo päiväkohtainen kortti on, ja maksaako se jotain?

Olen käynyt tukussa, tiedän ettei siellä ole kovinkaan halpaa, mutta useat sellaiset tuotteet joita käytän ovat edullisempia. Kaikkea sieltä ei tietenkän kannata ostaa. Olen myös kiinnostunut muutamista tuotteista mitä ei tavallissa kaupoissa myydä lainkaan.

ap

Vierailija
7/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omistan tukkukortin. Haen sieltä välillä jotain pientä...

Hakemukseen kirjoitin, että tarjoan asiakkaille kahvit/teet ja pientä naposteltavaa.

Kortti ei maksanut mitään, ja käteisellä aina maksan.

Vierailija
8/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap