G: Miksi haluat lisää lapsia?
Kommentit (6)
Koska halusin sisaruksen ensimmäiselle lapselle. Mielestäni rikkaampi elämä kun on sisaruksia ja isompi suku. Itse olen pienestä ja vähän yhteyttä pitäneestä suvusta, ei kivaa!
Alunperin 4 lasta. Nyt kun on 3 niin ajattelen et kai 5kin menis mut katsotaan ensin miten sujuu elämä 4n kanssa.
ja meille mahtuu lisää hyviä tyyppejä - lapsia siis. :) Sekin on tietenkin hyvä, että lapsella on sisarus, koska mä olen niin huolehtiva äiti, et ainokaisena oleminen tällaiselle äidille voi olla vähän rankkaakin. Jos lapsia on enemmän, on jokaisella vähän vapautta hengähtääkin.
Sukuni on pieni, en tunne kuin toisen puolen sukuni ja sekin on valitettavasti melko pieni, sukulaisia, joiden kanssa olen tekemisissä on oikeastaan vain 8 kpl. Ja sitten oma perheeni, jossa äitini ja siskoni. Siskollani on mielenterveysongelmia, joten tuskin tulee hankkimaan lapsia....
Haluan ehdottomasti useampia lapsia, vähintään 3-4 jos vaan lapsia suodaan sen verran. Mielestäni useampi lapsi on niin vanhemmille kuin lapsillekin helpotus. Jos perheestä joku kuolee niin on edes muita ympärillä tukemassa.
Minusta olisi kovin surullista, jos lapsi jäisi ainokaiseksi.