Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joille tehty sterilisaatio ?

Vierailija
13.02.2010 |

oliko kivulias toimenpide ja millä tekniikalla tehtiin ? Itse olen miettinyt essurea, mutta kuulin ettei sitä suositella jos nikkeliallergiaa, pitääköhän paikkansa ? Ja muutenkin onko toipuminen nopeaa ? Ja kauanko operaatioon menee aikaa ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin munajohtimenkatkaisu-sterilisaatio, toimenpide meni samlla kun sektio mutta sen jälkeen ovat kuukautiskivut olleet todella pahat.



Vierailija
2/4 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei taas suositeltu perinteistä, koska mulla on veritulppaan taipumus.

Itse toimenpide kesti 7min, mutta onhan siinä muutakin. Eli eka tapaaminen gynen kanssa, sit odottelet kierron sopivaksi, menet operaatioon ja odottelet kotiin pääsyä. Mä pärjäsin 3:lla panadolilla, operaation jälkeen en ottanut mitään. Kävelin kättäriltä Pasilaan ja jatkoin normaalisti töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pääsin yhtä helpolla kuin 2nen.

Vierailija
4/4 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"putket" poikki ja ommeltiin kiinni. Eipä tuo tuntunut, enemmänkin se sektiohaava sattui ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan