Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun minä en pääse minnekään, niin sinäkään et saa mennä"

Vierailija
12.02.2010 |

Onko teillä tällainen parisuhde?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa meillä on melko usein ollut niin, että en imetyksen tai loppuraskauden takia ole voinut lähteä juuri minnekään, mutta ei tulis mieleenkään kieltää miestä menemästä.

En ole mieheni äiti, ja tasavertaisessa suhteessa, jossa molemmat on aikuisia ei lupia tarvitse kysyä kummankaan.

Ei se ole minulta pois jos mies joskus menee, minunkin vuoroni tulee sitten aikanaan :). Kivointa olisi mennä yhdessä, mutta lastenhoidon vuoksi on useammin käyty kumpikin omien kavereiden kanssa jossain.

Vierailija
2/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin yksin kotona olosta lasten kanssa ja ilman, mutta eipä tuo usein juuri missään käy, kuin töissä... Mutta siis en todellakaan estele miehen menemisiä :-) Ehkäpä asia olisi toisin jos kävisi baareissa joka vkl, mutta kun ei ole käynyt kertaakaan suhteemme (4v) aikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin mennäänkin useasti kuukaudessa.

Vierailija
4/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "vaikka minä menen se ei tarkoita että sinäkin voisit mennä".

Vierailija
5/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun mua ei huvita mennä mihinkään, ei suakaan pitäisi huvittaa."

Vierailija
6/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee ja tulee miten haluaa. Jos minä joskus harvoin haluan johonkin minun tulee yleensä etsiä lapsenvahti...

Vierailija
7/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla koskaan kotona samaan aikaan. Aina kun tulen kotiin, niin naisystäväni poistuu joko takaovesta tai savupiipusta. Joskus käytti myös saunan tuuletusaukkoa ja perkules jäi kiinni. Nyt olen pitänyt myös savupellit kiinni, että ei edes yrittäisi sitä kautta.

Onko teillä vastaavia kokemuksia erilaisista vaikeakulkuisista aukoista karkailevista puolisoista. Kerran minun naisystävä päätti kesällä kesken venematkan paeta paikalta. Ei siinä kauaa kulunut kun veneen tulppa oli auki ja sitä kautta se luikkas pois veneestä. Onneksi sain itse reiän kiinni mukana olleen Baastard-pullon korkilla

Vierailija
8/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mee vaan. (Niin mäkin pääsen!)"

Vierailija
9/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa mennä ja tulla miten haluaa. vaikka sanoisin ei, menee silti. en viitsi pakottaa häntä olemaan kotona.

mies menee myös ulkomaille aina kun haluaa ja "täytyy" työn puolesta mennä. ei ole valmis yrittämään muita vaihtoehtoja, enkä ole ehdottanut.

Minulta ei kysytä, onko ok jos hän menee johonkin. Minulle sen asian pitää olla automaattisesti ok.

Minulta ei kysytä, haluanko omaa aikaa. Minulta ei kysytä, jaksanko. Mies ei tiedustele, miten jaksan pienen vauvan kanssa, kun hän lähtee kuuden viikon työmatkalle.

t. tilitys.

Vierailija
10/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä aina siltä tunnu. Meillä kuvio menee niin, että "No, senkus menet, mutta koska minä en kuitenkaan pääse, niin varmasti kyllä saat kuulla siitä että menet" ja "En viitti mennä, koska sitten sä valitat, kun itse et pääse".

Vierailija
11/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli ennen tuommoinen parisuhde lasten isän kanssa. Hän meni joka ikinen viikonloppu ja minä istuin kotona. Jonkin aikaa katselin ja sitten riitti. Muutin pois kun kun odotin kuopusta puolessa välissä. Nykyisen miehen kanssa, joka siis ei ole lasten isä eikä hänellä ole omia lapsia, menemme kumpikin niin miten haluamme. Hän vahtii lapsiani kun minä menen johonkin.

Mies käy 1-3 kertaa vuodessa työporukalla ulkona. Itse käyn parin kuukauden välein kavereiden kanssa. Kertaakaan ei ole valituksia tullut menemisistä. Toki kysytään toiselta onko ok, ettei toinen ole suunnitellut mitään.

Meillä voin hyvin lähteä töiden jälkeen kaverin kanssa ostoksille, viikonloppuna tallinnaan ym.

Olen kerran ollut parisuhteessa jossa minua ei ole huomioitu millään tavalla. Mies on mennyt ja tullut miten huvittaa ja en pätkääkään katselisi sellaista enään. Molempien pitää saada mennä jos haluaa, toki toisen tunteet huomioiden.

Vierailija
12/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin selvitetään ettei toisella ole mitään menoja tms samaan aikaan. En suostuisi siihen että vain mies menee ja minä kökkisin kotona enkä haluaisi toisinkaan päin olevan.

Vierailija
13/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee vkonloppu, suorastaan mies yrittää ajaa mua pois, jotta he saavat isä-poika aikaa kaksin, koska mä saan nauttia päivisin äiti-poika aikaa.

Olen käynyt vkonloppumatkalla Lapissa, monta kertaa ollut Tavastialla.

Mies on vuoden aikana käynyt baarissa kerran tai 2 ja kerran oli työmatkalla yön poissa kotoa.

Vierailija
14/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kulkee useammin, esim. viikonloppuisin baarissa. Käy pari kertaa kuukaudessa ja minä silloin kotona lasten kanssa. Minä puolestani saatan lähteä useamman yön reissulle kaverin luo toiseen kaupunkiin. Silloinkin vain ilmoitan että parin viikon päästä lähden, en kysy lupaa. Yhdessä ei voida miehen kanssa olla pois kotoa, koska nuoremman sairauden takia ei vaan voida jättää muille hoitoon.

Vierailija
15/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy minunkin puolestani, käy kavereiden sekä myös työkavereiden kanssa saunailloissa, ja kaiken maailman menoissa. Toisinaan vain yhden päivän ja illan, toisinaan pitkän viikonlopun.

Jos minä joskus käyn yhden illan kaverin kanssa ulkona, miehen pitää mennä heti seuraavana, kuin korvaukseksi. Niitähän ei lasketa, että minä olen edellisen vuoden ajan istunut kotona, ja mies on rmapannut joka kuukausi jossain..

Vierailija
16/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on lasten kanssa kotona ja minä menen. Kun toista ei huvita lähteä mihinkään ja käydä missään niin on kotona. Ei kai toisen tarvitse kotona sen takia nyhjätä jos tahtoo muitakin ihmisiä tavata.

Vierailija
17/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä mies menee miten menee, ja minä suunnittelen menoni siten, että mahdollisimman vähän häiritsisi miehen töitä yms. Tiedän, että pitäisi vain ilmoittaa, että silloin ja silloin on menoa, mutta aina ei jaksa kuunnella sitä kiukuttelua, kun hänen pitää olla töistä pois jne. (on yrittäjä ja siis käytännössä aina töissä).

Mutta itse käyn lasten kanssa mummilassa usein ilman miestä, ja silloin sovin ystävien tai siskoni kanssa iltamenoja, kun mummi hoitaa lapsia:) Ja kyllä se mies välillä yllättää, ja varaa matkan risteilylle tms. jolloin mennään joko yhdessä tai sitten menen jonkun ystäväni kanssa.

Ja yksi pointti on, itse en oikein yöelämässä viihdy, joten minulle riittää kun pääsen joskus ystävän kanssa syömään työpäivän päätteeksi tms. Kyläilen kyllä paljon ystävieni luona lasten kera, tai kutsumme meille vieraita.

Vierailija
18/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä keskutelu käytiin erään laivareissun suunnitteluun =)

ajatus on muuttunut kun mentiin naimisiin että ei siihen kuolekkaan vaikka toinen jossain käy. eri asia raaskiiko toisesta olla pitkään erossa.

Vierailija
19/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemisiä viikkoa pidempään. Enkä huolisi kenenkään teidän miestä itselleni, ennemmin olen ilman. Ja menen tasan silloin kun itse hankkimani lapsenvahti tulee.

Vierailija
20/34 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemisiä viikkoa pidempään. Enkä huolisi kenenkään teidän miestä itselleni, ennemmin olen ilman. Ja menen tasan silloin kun itse hankkimani lapsenvahti tulee.

mennä, ei mies pelkästään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi