G: Kuinka kauan olitte ollut yhdessä kun miehesi ensimmäisen kerran sanoi rakastavansa sinua?
tai sinä häntä, riippuen siitä kumpi sanoi sen ensin.
Kommentit (34)
Olimme kuitenkin tunteneet ja olleet ystäviä jo useamman vuoden ajan.
Tuo rakkauden tunnustus on painunut ikuisesti mieleeni,se oli äärettömän ihana,herkkä ja romannttinen hetki, mies puki sanoiksi tunteen joka oli väreillyt välillämme jo pitkään...
Yhteisiä vuosia takana nyt 11.
n. puoli vuotta. Mies hieroi selkääni, ja kirjoitti siinä samalla "rakastan sinua" selkääni :), siis sormilla, ei kynällä. Se oli ikimuistoinen hetki
eikä jälkikäteen muistanut sitä... Niin että sitä ei varmaan lasketa.
En muista tarkkaan seuraavaa kertaa, ehkä se oli jossain parin kuukauden seurustelun jälkeen.
Minä säikähdin. Sanoin samat sanat takaisin kuukauden seurustelun jälkeen, vaikka sisimmässäni tiesin, etten sitä (vielä tuolloin) tarkoittanut. Toden teolla rakastuin mieheeni vasta vuosi seurustelun alkamisesta. Olemme olleet yhdessä nyt 7 vuotta.
viikon jälkeen. En pystynyt vielä sanomaan takaisin, mutta pian sitten sanoin sen itsekin.
Ja kuinka monelle olen sanonut tämän - yhdelle. Käsittääkseni näin myös miehellä.
(yhdessä 9 v)
kahdeksan vuoden ja kahden lapsen jälkeen...
Kerroin, että tulivat nuo sanat hieman liian myöhään.
Ja olin sentään exäni kanssa yhdessä 9v ja saimme lapsen. Nykyisen miesystävän kanssa 5v eikä ole sanonut rakastavansa minua. Ehkä osoittavat sen teoillaan. En ole tosin itsekään kenellekään sanonut. Ehkä koko sana on minulle niin suurta että voin sanoa sen vain omalle lapselleni.
Taisin sanoa sen ensin ja mies siihen perään sitten tai toisin päin, en tarkkaan muista...
olla yhdessä ihastuneena? Rakkaus on melko vahva tunne ja minusta on outoa, että jokaista miestä aletaan rakastaa parin kuukauden tapailun jälkeen.että siinä vaiheessa ei todellakaan edes tunne koko ihmistä juuri lainkaan.
on synonyymi romantiselle ihastumiselle ja hullaantumiselle. Itse koen rakastamisen jonain syvällisempänä, sellaisena jota ei pysty 2kk:n jälkeen vielä kokemaan. Se on syvää sitoutumista, luottamusta jne.
olla yhdessä ihastuneena? Rakkaus on melko vahva tunne ja minusta on outoa, että jokaista miestä aletaan rakastaa parin kuukauden tapailun jälkeen.että siinä vaiheessa ei todellakaan edes tunne koko ihmistä juuri lainkaan.
on synonyymi romantiselle ihastumiselle ja hullaantumiselle. Itse koen rakastamisen jonain syvällisempänä, sellaisena jota ei pysty 2kk:n jälkeen vielä kokemaan. Se on syvää sitoutumista, luottamusta jne.
Itse rakastuin mieheeni heti ja tiesin rakastavani noin viikon päästä. Samoin koki mies. Ollaan oltu onnellisesti yhdessä 15 vuotta ja alusta asti oli selvää, että kyseessä on sitoutunut ja luottamuksellinen suhde. Eli mielestäni voi rakastaa hyvinkin pian, mutta en usko, että näin voi käydä montaa kertaa, ehkä kaksi kertaa elämässä korkeintaan.
t: 40, yhdessä oman kultansa kanssa 14 v, rakkautta jo ennen ensi silmäystä.
monelle miehelle olette tunnustaneet rakkautta?