Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtoehto elokuun Kreikan matkalle??? Ehdotuksia!

Vierailija
12.02.2010 |

Olemme ajatelleet lähteä elokuussa Kreikkaan, kun minulla on vain viikko lomaa, ja kotinurkissa se menisi pyykkiä pesten ym. Nyt aloin kumminkin miettimään olisiko lähempänä joku kiva vaihtoehto. Ja ehkä edullisempikin. Kreikan matka maksaisi noin 1800e. Perheessä 2 ja 6 vuotiaat pojat. Ulkomailla on käyty Egypti, Italia, Teneriffa, Gran Canaria ja Bulgaria, eli ei niihin uudelleen ainakaan olla menossa...

Kokemuksia Virosta tms. lähiulkomaista?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan käyty monta kertaa lasten kans. Kannatan.

Vierailija
2/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubrovnikiin olisin halunnut jo kauemmin aikaa lähteä. Itseasiassa sinne olisi pitänyt mennä jo pari vuotta sitten, nyt on varmaan jo nousevan turismin takia muuttunut jo. mutta kyllä se varmaan on vieläkin ihan käymisen arvoinen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmatkoilla ensi kertaa valikoimissa, Almaza Beach nimeltään. Näyttää hyvältä vaihtoehdolta muiden Välimeren kohteiden rinnalle.

Vierailija
4/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Gotlantia olin minäkin ehdottamassa. Kunpa näin aamulla muistaisin paikkojen nimiä Tanskassa, mutta googlaa esim Skagen ja aloita siitä. Gotlanti on aivan upea, paljon nähtävää ja Visby kaunis ja kiva kaupunki (UNICEFin maailmanperintölistallakin!).

Molemmissa rantalomamahdollisuus :)

Keskisempi Eurooppa ja varmaan Kreikkakin on ihan täynnä, kun siellä elokuu on lomakuu.

Vierailija
5/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Dubrovnik oli kunnon turistikohde jo ennen sotaa...

Vierailija
6/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty lasten kanssa Korfulla, Kreetalla, Zakynthosilla, Pargassa. Seuraavaksi suuntana Skopelos ja Skiathos.

Lentomatka on sopiva, kohteet rauhallisia ja puhtaita.

Vierailija
7/10 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt oon kattellut näitä Viron kohteita Pärnu ja Haapsalu niin oon kyllä niistäkin melko kiinnostunut. Tanskaan pitäis lähteä omalla autolla ja se ei niinkään vielä kiinnosta kun nuorempi on vielä noin nuori eikä oikein viihdy autossa. Noh, eipä nuo lentomatkatkaan tosin mitään herkkua ole. Oletteko olleet Virossa jollain "pakettimatkalla" vai omatoimisesti varanneet lennot/laivamatkat ja hotellit?

Vierailija
8/10 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään elokuussa Rodokselle.

Vierailija
9/10 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Korfulle, mahtava paikka.

Vierailija