Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö lapsesi synttäreille,

Vierailija
12.02.2010 |

jos synttärisankarin isä odottaa linnaan joutumista?

Tuomion sai vaimonsa pahoinpitelystä. Oli myös lähestymiskieltoa, mutta vaimo otti takaisin. On pahoinpidellyt vaimoaan usein pahastikin ennen tuota tuomioon johtanutta.

Kutsuttu on 3,5v tarhakaveri.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysehän on synttäreistä, ei mistää yökyläilystä esim. Vaikka kuinka olisi saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelystä niin tuskinpa alkaa ketään pahoinpitelemään kesken lapsensa synttärikutsujen!

Ette muuten tiedäkään kuinka monen sellaisen lapsen synttäreille olette jo kullannuppunne päästäneet, jonka kotona on väkivaltaa.

Vierailija
22/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreillä yksin. Ja tuskin hetkeen meneekään, jos en tunne vanhempia tai ainoat tietoni ovat kyseisenlaisia.

Enkä usko, että noin pieni päivänsankari vielä traumoja saa, vaikkei hänen kaikki kutsumansa tulekaan juhliin. Ja ei ole mun tehtävä "uhrata" lastani, jos vaimo ei osaa puolustaa edes itseään ja omia lapsiaan.

Kuten sanoin aikaisemminkin, isomman voisinkin päästää, noin pientä en missään tapauksessa päästä yksin. Ja en ole halukas itse menemään, kun en halua kaveerata heidän kanssaan yhtään. Mies on pelottava jopa ulkopuolisten mielestä.

Kun lapset ovat isompia, saa lapsi toki tulla meille leikkimään yms. mutta vanhempien kanssa en halua olla tekemisissä.

ap

kysehän on synttäreistä, ei mistää yökyläilystä esim. Vaikka kuinka olisi saanut tuomion vaimonsa pahoinpitelystä niin tuskinpa alkaa ketään pahoinpitelemään kesken lapsensa synttärikutsujen! Ette muuten tiedäkään kuinka monen sellaisen lapsen synttäreille olette jo kullannuppunne päästäneet, jonka kotona on väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyvässä enkä pahassa. Kerrassaan pelottava.

Lapsi on toki syytön asiaan ja säälin lapsia kovasti. Kun tuo pieni on isompi, saa hän toki tulla meille leikkimään, mutta vanhempien kanssa en halua olla tekemisissä.

ap

että lapsesi joutuu pahoinpitelyn uhriksi tai isä on synttäreillä kännissä? Vai mikä sun pelkotila on?

Vierailija
24/24 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan.

Pääsisit itse näkemään sitä kamalaa ghettoelämää ja tulethan sitten tänne jeesustelemaan kaikkea kauheutta? Voi apua että kaltaisiasi ihmisiä on ap. Vouhkaat vaikket tunne kuin kaverin kaverin ja lehtijuttujen kautta.

Ihan oikeasti, minä menin vielä 3.5v:n mukaan pariin juhliin ja se oli juhlan isännille ok. Mikset voi harkita mukaan menemistä? Saattaahan olla ettei se tuleva kamala linnakundi olekaan paikalla? Onko tuon perheen äiti nyt sitten kamala hylkiö kun otti miehensä takaisin ja eí tervehdi sinua tarhassa, ja sen takia et voi olla samassa tilassa kanssaan? Höpö höpö sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan