Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen G-piste on perseessä

Vierailija
12.02.2010 |

Se on siinä kohtaa peräsuolta, missä on eturauhanen. Eturauhanen on täynnä herkkiä hermoratoja, jotka saavat aikaan miehen orgasmin.

Tätä peräsuolen kohtaa hieromalla dildolla voi saada orgasmin ilman muuta toimintaa, mitä moni mies ei edes tiedä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

g-piste on peräsuolen kautta, pääsee erittäin hyvin ko.kohteeseen esim. isolla bilbolla kyllä tuntuu tosi hyvälle ja jalat alkaa nytkähdellä sitten vaan vauhtia bilboon kyllä sinne saa mahtumaan vaikka oriin mulkun eikä tee yhtään kipeää rasvaa vain hyvin se oikein imaisee melaa sisään nam nam.

Vierailija
2/31 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsitys, ettei se mitään nautintoa tuottavaa toimintaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hetero olenkin niin kun naidaan nyrkillä pyllyyn hyvää tekee ja orkku on erinlainen.Yhden kerran tein orkun itselleni vain supistelemalla lihaksia.Pepun puolelta.Aivan uskomaton orkku,ei ole ikinä niin paljon syöksyä tullut.

Vierailija
4/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisen viikkoa sitten lääkärissä epämääräisten alavatsakipujen takia. Ensin nuori naislääkäri tunnusteli eturauhasen ja laittoi lähetteen urologille. Siellä tehtiin sama homma. Eturauhanen todettiin molempien toimesta normaaliksi, mutta jumaliste sentään tutkimus tuntui kivuliaalta.

En kyllä ymmärrä miten eturauhasen hieronnasta voisi nautintoa saada, joten älkää naiset hämmästykö, vaikka miehenne ei suhtaudu ilahtuen tutkimusyritykseenne. Ne on noi homppelit vissiin erikseen....

Vierailija
5/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei urologin luona yleensä olla kovin kiihoittuneessa tilassa.

Edellä mainitut ohjeet ovat erittäin hyviä. Se vaatii aika paljon esityötä että osaa rentoutta paikat siihen valmiiksi.

Suosittelen kuitenkin. Siten saatu orgasmi on jotain ihan toisenlaista.

Vierailija
6/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se tutkiminen mitään herkkua tosiaan ole, liukastekkin kirveltää paskantamiseen asti!

Mutta perusvoiteella liukastettu sormi ja VAROVAINEN eturauhasen hieronta tekee höpöä...

Olisin skeptinen kaikenlaisiin sauva-juttuihin, ainakin aluksi ihan vaan sormella.

HUOM: EI MISSÄÄN NIMESSÄ TERÄVIÄ PITKIÄ KYNSIÄ!

Ja varoituksen sananen: mälli lentää eturauhashieronnasta todella rajusti ja runsasmääräisesti.

Vierailija
7/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä kohtaa peräsuolta, missä on eturauhanen. Eturauhanen on täynnä herkkiä hermoratoja, jotka saavat aikaan miehen orgasmin. Tätä peräsuolen kohtaa hieromalla dildolla voi saada orgasmin ilman muuta toimintaa, mitä moni mies ei edes tiedä.

Kyllä mä ainakin tiedän. Vaimo vaan totesi että hyi saatana. Ei halua tietää mitään asiasta.

Vierailija
8/31 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa Jeff Stryker UR3 dildoa anukseenne, niin johan lähtee sellainen orgasmi ettei paremmasta väliä! Ostin tämän kyseisen dildon ja aion työnnellä sitä anukseeni vielä tänään kun saavun kotiin. Reilusti liukuvoidetta ja rauhallisesti. Mahtava dildo! Olen mies enkä häpeä dildoilua ollenkaan!

Vierailija
9/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eturauhasen hieronta itsessäänei auta mihinkään, vaan eturauhasen lypsäminen. Eli mitä useammin eturauhaseen kertynyt siemenneste "vaihtuu uuteen" niin sitä paremmin eturauhanen voi. Eli juju on siemennesteeseen mahdollisesti kertyneet tulehdusbakteerit sekä muut sinne kuulumattomat myrkyt.

Vierailija
10/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsitys, ettei se mitään nautintoa tuottavaa toimintaa ole.

lol

Vierailija
11/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan monenlaista seksiä, mutta ei kosketa peräreikään tai peräsuoleen.

Vierailija
12/31 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana kilpirauhasen vieressä.

Vierailija
13/31 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on peräsuolta vasten.

Vierailija
14/31 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..naisen sormi siellä sisällä tekee helevetin hyvää. Ei kauaa tarvitse hieroa, kun kypä on tosi kovana ja lasti lentää...

Vierailija
15/31 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takajalkojen edessä?

Vierailija
16/31 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takajalkojen edessä?

kilpirauhanen on kaulalla... :DDD

Vierailija
17/31 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä peräsuolen kohtaa hieromalla dildolla voi saada orgasmin ilman muuta toimintaa, mitä moni mies ei edes tiedä.

Eturauhasta voi hieroa myös sormella. Dildo miehen perseessä on mielestäni ehkä jotenkin homomainen.

Eturauhasorgasmi on muuten voimakaampi kuin normi orkku... suositelen kaikille. Eturauhasen vointikin paranee hieronnalla.

Vierailija
18/31 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä "G-piste" tai "Ö-piste" siellä oikein on mutta olen saanut dildolla sitä kautta parit aika muhkeat orkut ilman että penikseen on tarvinnut hipaistakkaan. suosittelen testaamaan pehmeällä, pitkällä ja ohuella jelly sauvalla sekä käyttämään reippaasti liukkaria.

M34 Plus+

Vierailija
19/31 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suosittelen testaamaan pehmeällä, pitkällä ja ohuella jelly sauvalla sekä käyttämään reippaasti liukkaria."

Mies ei tiedäkään, mikä taivas jää kokematta, jos ei ole kokeillut runkkausta tällä tavalla. Ja peräsuolen kannattaa olla täysin tyhjä.. ja mielellään puhdas.

Sitä menee ihan transsiin ja hokee vaan "oh my god, oh my god... ". Tekee niin gutaa.

Vierailija
20/31 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tiennyt tän asian vuosikaudet. Aika ajoin pitää kokeilla, mutta joka ainoa kerta homma tyssää siihen, että reippaasta liukkarista ja rentouden tavoittelusta huolimatta mitään kiihottavaa ei tunnu. Huvittavaa tässä on se, etten ole kuitenkaan lakannut kokeilemasta... Mutta ehkä vielä joskus onnistuu =)