Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkuva seksin vonkaaminen

Vierailija
12.02.2010 |

ärsyttää!!mies haluaa aina, aamusta iltaan, joka helvetin päivä. ei väliä vaik oisin ihan karseessa flunssassa, menkoissa, väsymyksessä tms. Aina on ukko valmiina!!

Mites muilla? Onko ihan normaalia????

Kyllä musta ois kiva olla itsekkin hieman tunnelmassa kiinni, eikä suoraan kauppareissulta tullessa kun kakarat kiljuu ruokaa niin alkaa harrastaa seksiä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia me miehet olemme. Ei tainnut äitisi varoittaa sinua, kun olet noin naiivi.

Vierailija
2/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälläkin tekee mieli mutta lähes aina jaksan odottaa, että lapset on saatu yöpuulle. Nukkumaan mennessäni kömmin aina ensin vaimon peiton alle seksi mielessä. Yleensä saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon pakko vongata, kun muija ei koskaan tee itse aloitetta!

Onko näin?

Vierailija
4/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon pakko vongata, kun muija ei koskaan tee itse aloitetta! Onko näin?

Meillä sitä ihan samaa vikaa, mies vonkuu ja vonkuu, ajoittain pahemmin kuin lapset yhteensä. Hänkin tuota valittaa, etten minä koskaan tee aloitetta - mutta missä välissä minä sen tekisin, kun en ehdi kuin lapset käsistäni laskea niin jo on äijä housunpuntissa vonkumassa?

Vierailija
5/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vaan jokapäivä jaksa.

ap

Vierailija
6/24 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpä aluksi huomio: mikä tahansa torjuttu seksuaalinen aloite katsotaan vonkaamiseksi.

Jos et jaksa lukea tätä sepustusta, niin varaudu edes hankkimaan ulkopuolista asiantuntija-apua.

Ymmärrän sinua, vaikka olen mies ja liian monien naisten mielestä ajattelen kiveksilläni. Koska tilanne on edennyt siihen, että koet miehesi tekemät aloitteet vonkaamiseksi, sinun pitäisi oivaltaa, että kyse on parisuhteestanne. Miehesi kärsii puutetta ja sinä ylitarjontaa. Mitä useammin torjut miehesi, sitä enemmän häntä vituttaa. Mitä enemmän miehesi vonkaa, sitä enemmän sinua pännii. Teillä on siis kahden (tai ehkä useamman) toisiaan ruokkivan kurjan asian kierre. Se pitäisi saada poikki. Katkaiseminen vain ei onnistu sillä, että toinen luopuu toiveistaan tai tarpeistaan. Jos sinä sanot, että seksi on loppu, miehesi löytää kyllä seksiseuraa muualta (niin löysin minäkin). Jos sinä annat hänen naida itseäsi, katkeroitat itseäsi. Siitä seuraa kaksi asiaa: saatat menettää loputkin mahdollisesta halustasi ja toisaalta miestäsi alkaa pänniä sinun haluttomuutesi, sillä sen kyllä huomaa sängyssä.

Meillä seksi loppui kun vaimo sen lopetti. Minä yritin aikani selvittää mistä on kyse. Apua haettiin ihan asiantuntijoilta. Kun mikään ei auttanut ja suhteen ongelmat kuulemma ovat minun syytäni (tai ainakaan vaimo ei osoittanut mitään muutoshalua), niin lopulta nain sitä, kuka kanssani halusi naida.

Väitän, ettei edes mikään kompromissi auta. Seksistä ei voi käydä kauppaa, paitsi rahasta tms. hyödykkeestä, ja sekin on parisuhteessa huono ratkaisu. Siinä kumpikin alkaa saman tien pitää toista velallisena. Minun nöyrä näkemykseni on, että suhteessanne ja perheessänne on luotava olot, joissa miehellä ja vaimolla on aikaa ja mahdollisuus rakastaa toisiaan muutenkin kuin hurskaissa puheissa. Siis myös sängyssä. Se ei ole helppoa eikä ilmaista. Se voi edellyttää työnteon vähentämistä, mikä voi puolestaan näkyä perheen tuloissa. Se voi edellyttää jostakin harrastuksesta luopumista. Se voi edellyttää muutoksia lastenkasvatuksessa. Kyse on arvoista ja arvostuksesta, ja niiden muuttaminen on hyvin vaikeaa. On paljon helpompi ansaita rahaa ja ostella tilapäistä hyvää mieltä kuin pistää elämässään asioita uuteen järjestykseen.

Ja koska tämä on vain nettipalsta, jossa minunkaltaiseni puolivillaiset nojatuolifilosofit voivat saarnata, neuvoisin hankkimaan apua pikapuoliin joltakin oikealta asiantuntijalta. Se voi maksaa, mutta jos siitä on hyötyä, se on hintansa väärti. Jos siitä ei ole höytyä, olettepa kuitenkin edes yrittäneet.

Vierailija
7/24 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vonkaisi, sitten kyselisit, onko minussa jokin vikana kun ei halua? Koskaan ei ole hyvin?.....

Vierailija
8/24 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvin sanottu =D

M34Plus+

Tehdäänpä aluksi huomio: mikä tahansa torjuttu seksuaalinen aloite katsotaan vonkaamiseksi.

Jos et jaksa lukea tätä sepustusta, niin varaudu edes hankkimaan ulkopuolista asiantuntija-apua.

Ymmärrän sinua, vaikka olen mies ja liian monien naisten mielestä ajattelen kiveksilläni. Koska tilanne on edennyt siihen, että koet miehesi tekemät aloitteet vonkaamiseksi, sinun pitäisi oivaltaa, että kyse on parisuhteestanne. Miehesi kärsii puutetta ja sinä ylitarjontaa. Mitä useammin torjut miehesi, sitä enemmän häntä vituttaa. Mitä enemmän miehesi vonkaa, sitä enemmän sinua pännii. Teillä on siis kahden (tai ehkä useamman) toisiaan ruokkivan kurjan asian kierre. Se pitäisi saada poikki. Katkaiseminen vain ei onnistu sillä, että toinen luopuu toiveistaan tai tarpeistaan. Jos sinä sanot, että seksi on loppu, miehesi löytää kyllä seksiseuraa muualta (niin löysin minäkin). Jos sinä annat hänen naida itseäsi, katkeroitat itseäsi. Siitä seuraa kaksi asiaa: saatat menettää loputkin mahdollisesta halustasi ja toisaalta miestäsi alkaa pänniä sinun haluttomuutesi, sillä sen kyllä huomaa sängyssä.

Meillä seksi loppui kun vaimo sen lopetti. Minä yritin aikani selvittää mistä on kyse. Apua haettiin ihan asiantuntijoilta. Kun mikään ei auttanut ja suhteen ongelmat kuulemma ovat minun syytäni (tai ainakaan vaimo ei osoittanut mitään muutoshalua), niin lopulta nain sitä, kuka kanssani halusi naida.

Väitän, ettei edes mikään kompromissi auta. Seksistä ei voi käydä kauppaa, paitsi rahasta tms. hyödykkeestä, ja sekin on parisuhteessa huono ratkaisu. Siinä kumpikin alkaa saman tien pitää toista velallisena. Minun nöyrä näkemykseni on, että suhteessanne ja perheessänne on luotava olot, joissa miehellä ja vaimolla on aikaa ja mahdollisuus rakastaa toisiaan muutenkin kuin hurskaissa puheissa. Siis myös sängyssä. Se ei ole helppoa eikä ilmaista. Se voi edellyttää työnteon vähentämistä, mikä voi puolestaan näkyä perheen tuloissa. Se voi edellyttää jostakin harrastuksesta luopumista. Se voi edellyttää muutoksia lastenkasvatuksessa. Kyse on arvoista ja arvostuksesta, ja niiden muuttaminen on hyvin vaikeaa. On paljon helpompi ansaita rahaa ja ostella tilapäistä hyvää mieltä kuin pistää elämässään asioita uuteen järjestykseen.

Ja koska tämä on vain nettipalsta, jossa minunkaltaiseni puolivillaiset nojatuolifilosofit voivat saarnata, neuvoisin hankkimaan apua pikapuoliin joltakin oikealta asiantuntijalta. Se voi maksaa, mutta jos siitä on hyötyä, se on hintansa väärti. Jos siitä ei ole höytyä, olettepa kuitenkin edes yrittäneet.

Vierailija
9/24 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotta mies aina halus seksiä, joka päivä. Nyttemmin tuntuu, ettei enää halua koskaan. Jos joku ehdottaa seksiä niin se olen minä, noin kerran kuukaudessa. Mies ei ole enää kiinnostunut seksistä.

Vierailija
10/24 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainanen vonkaaminen loppu siihen,kun vaihdoin miestä ja tämä uusi mies ei sitte vonkaakkaan,eli aloitteen teen minä.Ei hyvä sekään.

Vierailija
11/24 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin ole sitä kokenut pahana. aina ei itse halua just silloin kun mies, mutta jos ei aikaa ole just silloin tuota voi hyvitellä muuten ja pyytää odottamaan jonkin aikaa. tämä vetää koiranpennun ilmeen naamalleen ja värisyttää huulia kuin pikkulapsi, mutta kyllä se malttaa odottaa vähän aikaa. toisinaan tilanne on toisin päin. ennen kuukautisia minulla haluttaisi koko ajan ja mies tuntuu välillä olevan hätää kärsimässä.

niin ja jo keski-ikäisiä ollaan, eli kyse ei enää ole siitä uutuuden viehätyksestä tai nuoruuden huumastakaan.

olen ajatellut monesti, että onhan se hyvä, että mies vielä haluaa just mua, eikä ole heti hyppäämässä nuorempiin, kun vaimo on jo yli nelikymppinen.

Vierailija
12/24 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy varmasti muualla hakemassa sitä.

Vierailija
13/24 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälläkin tekee mieli mutta lähes aina jaksan odottaa, että lapset on saatu yöpuulle. Nukkumaan mennessäni kömmin aina ensin vaimon peiton alle seksi mielessä. Yleensä saan.

vituttaa tämä vonkaaminen!

nainen 44

iloinen aktiivinen leikkisä - myös sängyssä

Vierailija
14/24 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mies vonkaisi!!

meillä mies pihtaa ja itse joudun sortumaan vonkaamiseen.... Yleensä tuloksetta!! :(

Vierailija
15/24 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan naisena tuli heti mieleen, että onko ap:n seksi myös ap:lle tyydyttävää?

Sillon kun olen ollut miehen kanssa, joka antaa myös mulle joka seksikerralla nautinnon, niin tuntuu, että seksinälkäni on loputon. Sitä vaan haluaa lisää ja lisää! Vaikka heti kauppareissun jälkeen ;-)

Ja päinvastoin, kun en saanut aiemmassa suhteessa tyydyttävää seksiä, niin hyvin nopeasti seksi alkoi kiinnostaa aina vaan vähemmän ja vähemmän. Mies kyllä vonkasi joka päivä (ja aluksi saikin aina kun halusi), mutta kun seksi oli sitten sitä, että hän ei huomioinut mua juuri ollenkaan, mutta itse halusi joka kerta suihinottoa ja/tai että ratsastan asennossa, jossa ei tule mitään nautintoa naiselle, ja saatuaan orkun mies vaan örähti, ja käänsi kylkeä ja nukahti.. Niin tämä mies kyllä tappoi kaikki seksihalut tällä itsekkyydellään!! Mies vielä kehtasi sitten haukkua mua kylmäksi ja frigidiksi! Onneksi meillä ei ollut lapsia, joten pääsin eroamaan suhteesta. Ja huom, kauan kyllä katselin tätä ja yritin saada seksielämämme toimimaan, ts. niin että se on molemmille tyydyttävää!

Toivottavasti ap:n tapauksessa ei ole kyse epätyydyttävästä seksistä.. sellaisessa suhteesa on hirveä olla ja teillä kun on vielä lapsiakin, niin ei ole helppo lähteäkään :-(

Oikeasti mäkin suosittelen teille parisuhde- tai seksuaaliterapiaa, jotta löydätte ongelmaan ratkaisun.

Vierailija
16/24 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vaan jokapäivä jaksa.

ap

ettei joka päivä jaksa.

Siis montako kertaa päpivässä. Ymmärrän jos 4 kertaa joka päivä viimeisen 15 vuoden ajan.

Ei kannata haaveilla lapsista jos ei kestä leikkiä. Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Mies kyllä saa seklsinsä kodin ja oman makuuhuoneen ulkopuolelta, mutta varsin sinnikkäästi suurin osa miehistä yrittää pitää seksin avo/avioparin välisenä asiana.

Siinä kohtaa kun miehesi ei enää jaksa yrittää, se tarkoittaa käytännössä, että pillusi ei enää kiinnosta ja mukana on muita keinoja miehen terveyden hoitamiseksi.

Niin kauan on asiat hyvin, kun mies päivittän haluaa seksiä kanssasi ja sinä naisena ymmärrät sitä antaa ja nauttia siitä itsekin. Se toinen vaihtoehto ei yleensä ole se parempi. On kallista käydä huorilla tai pitää rakastajattaria.

Seksi on kuitenkin parasta mitä luoja on meille antanut. Loppujen lopuksi kaikki muu onkin vähemmänn tärkeää ja ne sujuvat siinä arkirutiinien mukana, niin kuin seksikin.

Älkää hyvä naiset ylisuorittako äitiyttänne ja luulko, että lapset ovat kasvaneet teihin kiinni ja etteivätkö kestäisi 7 min ilman äitiä.

Vierailija
17/24 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kehtaan sanoa, etten oikeasti jaksa joka päivä, jos olen joutunut pidemmän aikaa hoitamaan niin kodin kuin lapsetkin yksin oman työni lisäksi. Miehellä on joskus pidempiä työmatkoja, ja tottakai tiedostan, että nimenomaan niiltä palatessaan hän haluaa seksiä. Aiemmin tästä muodosti ongelman se, että miehelle ei kelvannut seksi, johon minä olisin suostunut - 3 min. pikapano tai pidempikin, kunhan mun ei tarvitse olla aktiivinen, koska en yksinkertaisesti jaksanut. Mies halusi mun hyppäävän suoraan hänen kimppuunsa hänen kotiin palattuaan, vaikken ollut pariin viikkoon saanut nukuttua kuin 3-tuntisia yöunia, olin hoitanut yksin siivoukset, kaupassa käynnit ja lastenhoidon. No, onneksi mies lopulta tajusi, että joko hän palkkaa mulle kotiin apua, jotta jaksan ottaa hänetkin huomioon heti hänen kotiin palattuaan, tai sitten hän tyytyy pelkkään omien paineidensa purkuun, antaa mun nukkua hyvät yöunet ja pääsee seuraavana päivänä nauttimaan jaksavasta, haluavasta ja aktiivisesta vaimosta.

Lisäksi erään ex-mieheni vuoksi sanoisin, ettei se naisen nauttiminen seksistä päivittäin ole aina edes naisesta itsestään kiinni - eli ei aina auta, vaikka nainen miten "älyäisi" antaa ja nauttia päivittäin. Ex oli myös melkoinen vonkaaja, mutta myös hirvittävän itsekeskeinen ja suorastaan surkea sängyssä. Hän keskittyi täysin itseensä, ei huomioinut mua ollenkaan, joten ei mielestäni ollut mitenkään edes yllättävää, että mua ei loppujen lopuksi seksi hirveämmin kiinnostanut. Mun puolestani ex sai hypätä vieraisiin ihan koska vain, sainhan minäkin parempaa seksiä oman makkarini ulkopuolelta kuin sen sisällä tuolloin.

Itseasiassa on olemassa jaksoja, jolloin lapset oikeasti ovat lähestulkoon kasvaneet kiinni äitiinsä. Mun molemmat lapset ovat kasvaneet mun sisällä, ja monta kuukautta syntymänsä jälkeen ovat olleet hyvin kiinni minussa imetyksen vuoksi. Molemmat ovat myös silloin tällöin sairastelleet, jolloin ovat äitiä tarvinneet. Miehelläni on lisäksi omituinen taipumus haluta seksiä nimenomaan silloin, kun tilanne on siihen mahdollisimman huono - kun vauva on juuri herännyt päiväunilta tai yösyötölle, tai taapero on juuri oksentanut kaksi tuntia putkeen ja itkee lohduttomana, että "äiti, pysythän sä siinä mun vieressä etkä mee pois vaikka mä nukahdan?", mitä tekee mies. Ei suinkaan yritä auttaa, vaan tulee korvan juureen vonkumaan, että "laita se nyt äkkiä nukkuu, ni päästään hommiin".

Vierailija
18/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi tuntuu vonkaamiselta, eikä sitä
jaksa taikka muuten vaan ei kiinnosta, niin kyllä on sitten paskaa seksiä ja osaamatonta
Miestä/naista puuhissa. Niin kauan kun se tuntuu ihanalta, niin kyllä sitä tulee
Paneskeltuakin väsyneenä, kipeänä tai lasten katsoessaan telkkaria... Kaikki tei ongelmat omien korvien välissä - kannattaa ennemmin kattoa peiliin ja miettiä missä mennään... Hahahaha, oma aviomies haluaa seksiä vaimoltaansa.... Voi helvetti, sekö on vääryys?

Vierailija
19/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu vonkaamiselta ja väkinäiseltä niin muuta asumaan yksin. Et ymmärrä miehiä

Vierailija
20/24 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin!

Ei nainen ole mikään aina valmis seksirobotti. Ei sillä ukolla vissiin kädet toimi?

Todella itsekästä vongata vaikka toinen olisi sairas!!!! Taitaa mies pitää naista pelkkänä reikänä ja omat halut tärkeintä maailmassa. MULLE kaikki ja heti tai itkupotkuraivarit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan