Millainen rintapumppu (sähköinen) , jos aikoo luovuttaa maitoa?
Haluaisin tehokkaan ja plussaa olisi, että molemmat rinnat voi ottaa yhtäaikaa.
Mistä olette ostaneet omanne? Maitokeskuksen kauttakin saa vuokralle, mut mielestäni turha maksaa vuokraa. Myyn sitten omani eteenpäin...
Kommentit (5)
mutta muutama vuosi sitten ainakin sai keskussairaalasta lainaan koneen, jos luovutti maitoa. Se on oikein perinteinen lypsykone, lasiset pullot ja muut, helppo pestä ja steriloida.Kantsii varmaan kysyä sieltä, mihin maitoa veisit, meilläpäin kyseinen taho on sairaalan maitokeittiö.
meillä ainakin sain myös neuvolasta pumpun lainaan. kannattaa kysellä sieltä enne kuin ostaa oman. ne "lypsykneet" on nimittäin tosi tehokkaita ja molemmat rinnat voi ottaa samaan aikaan.
Mut todellakin siinä oli vuokra niin korkea, että tuntu turhalta maksaa sitä.
Meidän paikkakunnan neuvolasta ei ainakaan saa lainaan/vuokralle. Oli yks äiti joka vuokras omaansa, mut sillä ei tehnyt mitään.
AP
vähimmäismäärä viikossa. Sain lypsettyä reilusti yli sen.
Maksun sain siitäkin määrästä jolla sain pumpun ilmaiseksi käyttöön.
Kysy maitokeittiöltä.
Minulla oli sähköpumppu, yksi rinta kerrallaan.
Pumppaaminen lisäsi ainakinn minulla maidontuloa, määrä oli n.1,7litraa vrk
tai se oli oikeestaan pantillinen, pantti oli 20€ jonka sitten sai takaisin kun pumpun palautti. pumppu oli pelottava mutta loistava, sellainen kunnon metallinen "lypsykone" :D
myöhemmin ostin itselleni ainun pumpun, minulle se ainakin sopi. muistaakseni se pumppu matki vauvan imemisrytmiä? mutta minun rinnoistani olisi kyllä saanut maidot vaikka käsin lypsämällä.. toisille mikään pumppu ei passaa.