Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkkahousuja, mitä käytätte mistä ostatte?

Vierailija
12.02.2010 |

Pojalleni pitäisi löytää pikkarimaisia harkkahousuja. Imsen mulla on, mutta haluaisin paljon varmemmat....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ole kestoilijoita?

Vierailija
2/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ImseVimsen ja Popolinon. Imset on paljon paremmat, Popolinot on hirveän paksut ja jäykät. En tiedä, mistä on ostettu, kun sain ne lahjaksi.

Mun mielestä noi Imset on toimineet ihan hyvin, tosin rupesin käyttämään niitä vasta siinä vaiheessa, kun lapsi kävi jo 80-prosenttisesti itse potalla, eli aika vähän niihin on vahinkoja edes tullut (käytetään päiväunilla, kauppareissuilla jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myllymuksujen harkkahousuista. Näissä on nepparisäädöt joten saa vähän säädettyä ja silti ovat pikkarimalliset. Hienoja värejä ja kuoseja.

Vierailija
4/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-popolino

-mollavauva (tykkään tosi paljon)

-imse vimse (ei pidä kuin yhdet pissat, muuten hyviä)

Oon ostanu kaikki yksiä lukuunottamatta huutonetistä.

Vierailija
5/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imse vimse (ei pidä kuin yhdet pissat, muuten hyviä) .

Vierailija
6/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei harkkahousujen tarkoitus ole pitää monia pissoja vaan ainoastaan se yksi vahinkopisu jonka jälkeen harkat vaihdetaan toisiin. Me ollaan kokeiltu Popolinoa (mielestäni omisuisen malliset) sekä Mollavauvan (ihan ok), mutta parhaat oli ImseVimsen. Huutonetistä ja nettikaupoista löytää.

Vierailija
7/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsi oppi jossain vaiheessa potalle, ilman erikoishousuja. Pitääkö siitäkin tehdä jo kamalan iso asia?

Vierailija
8/8 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsi oppi jossain vaiheessa potalle, ilman erikoishousuja. Pitääkö siitäkin tehdä jo kamalan iso asia?

Mun mielestä on ollut jotenkin mukavampi juttu se, että vaipat on voitu jättää kertaheitolla pois, eikä sitten kuitenkaan ole tarvinnut siivota pissoja pois vaikka sängystä päiväunien jälkeen.

Meillä harjoitteluhousuja ei siis ole käytetty varsinaisesti potalle oppimiseen, vaan siirtymisvaiheessa (jolloin pissavahinkoja tulisi muuten ehkä 1 päivässä tai muutama viikossa), jolloin ne ovat helpottaneet elämää erikoistilanteissa. Siksikin Imset on mun mielestä olleet hyvät, kun ne ovat Popolinoihin verrattuna niin "kevyet", että muistuttavat enempi tavallisia alushousuja.

t. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän