Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut jos miehesi sanoo sulle "Turpa kiinni"?

Vierailija
11.02.2010 |

Loukkaannutko vai onko se teillä normaalia viestintää?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa herkkä. Ei koskaan tiedä mihin tilanteeseen elämäs voi joutua halusit sitä tai et. Itkeminen ei ole ratkaisu mihinkään kandee pitää se pää pystyssä ja löytää itestä vähän asennetta)

Vierailija
42/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ja turpa pysyy kiinni lopullisesti elukalle! Tuollaista kieltä ei minulle käytetä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti tilanteesta ja asiayhteydestä. Ei kukaan voi sanoa mitään täällä olematta itse tilanteessa mukana. Ikävää mutta kukaan ei ole täydellinen. Jotkut pettää kun ehtii ja jotkut tuhlaa sun rahoja tms...

Vierailija
44/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota on kuullut. Lopetin puhumisen. Kaikki exiä.

Vierailija
45/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljaa.

Vierailija
46/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ei sano kenellekään turpa kiinni. Suuttuisin kyllä huonosta kohtelusta.

Vierailija
47/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku peruu tapaamisia minkä ehtii jne. Jos laitetaan viivalle mikä itseä ärsyttäisi eniten toisissa niin sovittujen tapaamisen peruminen. Silloin koko oma aikataulutus menee pilalle.

Vierailija
48/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut yhden ihmisen takia suunnittelemaan kaikki omat menosi uudelleen. Jotkut ei käsitä ettei kaikilla ole aikaa järjestää omia menoja uusiksi. Myös jatkuvasti se että laitetaan joitain muita ihmisiä itsen edelle. Pidemmän päälle jokainen laittaa merkille että kuka laittaa kenet etusijalle pitkällä aikavälillä. Teen samoin niille tyypeille kun joudun miettimään että ketä aion nähdä menojen mennessä päällekkäin.

Vierailija
49/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kovin hämilleni ja pitäisin turpani kiinni.

Miksi ihmeessä se mulle noin alkais ykskaks puhumaan?

yhdessä 25v, eikä ole kertaakaan noin sanonut.

Vierailija
50/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin, koska tietäisin tuon vitsiksi. Leikkimielellä saattaa joskus sanoa "Noniin, rakkaani, nyt se turpa kiinni". Tämä esim. jos olen valittanut jostain turhanpäiväisestä.

Vierailija
51/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin niin verisesti, että koko suhde olisi luultavasti vaakalaudalla.

Vierailija
52/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutun, menen toiseen huoneeseen ja paiskaan oven kiinni.

Mulla voi olla suuttuessa tapana huutaa, ja mies taas ei kestä huutoa ja karjaisee mulle jotain tuon tyyppistä. Hänellä on myös tapana jäädä tunteeseen kiinni, eli vaikka olisin jo rauhoittunut, hän pauhaa yhä. Pieni mykkis tuollaisesta seuraa.

Vierailija
53/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että turpa kiinni ite! 

Vierailija
54/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pitkäksi aikaa mieltäni pahoitan. Menen eteenpäin. Riippuu toki tilanteesta. Juhlissa anteeksiantamatonta mutta kotona anteeksiannettavissa.

Vierailija
55/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin syystä miksi noin sanotaan ja miten reagoida siihen.

Ketjusta luin miten miehet ovat taas kauheita ja karkeita ja miten he käyttävät rumaa kielktä. Te naiset ette ole yhtään sen parempia. Teiltä löytyy keinot saada mies hulluuden partaalle, tai nöyryytettyä madon tasolle, tai  tuntemaan syyllisyyttä enemmän kuin kuolemaan tuomittu.

Ja jos joku sanoo ettei hän ainakaan, se osoittaa että se tulee teilä luonnostaan ilman että edes huomaatte.

Turpa kiinni voi olla sanottu rumasti mutta se ei jätä epäselväksi mitä mies silloin haluaa, siinä ei ole pätkääkään manipulointia.

Vierailija
56/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tapa nyt saatana itsesi - mieti kenelle puhut apina!

Vierailija
57/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä 8 vuoden aikana sanonut, mutta jos sanoisi, vastaisin, että pidä vttu itse turpasi kiinni.

Vierailija
58/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut yhden ihmisen takia suunnittelemaan kaikki omat menosi uudelleen. Jotkut ei käsitä ettei kaikilla ole aikaa järjestää omia menoja uusiksi. Myös jatkuvasti se että laitetaan joitain muita ihmisiä itsen edelle. Pidemmän päälle jokainen laittaa merkille että kuka laittaa kenet etusijalle pitkällä aikavälillä. Teen samoin niille tyypeille kun joudun miettimään että ketä aion nähdä menojen mennessä päällekkäin.

Mitä sä selität?

Vierailija
59/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde voi olla sellainen, jossa toista kohdellaan kunnioittavasti hankalassakin tilanteessa. En siten hyväksy inhottavia sanoja riitojenkaan aikana, koska itse en niihin alennu.

Vierailija
60/61 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä 8 vuoden aikana sanonut, mutta jos sanoisi, vastaisin, että pidä vttu itse turpasi kiinni.

No ethän sitten olisi yhtään fiksumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi