Miten suhtaudut jos miehesi sanoo sulle "Turpa kiinni"?
Loukkaannutko vai onko se teillä normaalia viestintää?
Kommentit (61)
Arvostus nousisi, jos kerrankin uskaltaisi sanoa mitä ajattelee
edes pysty kuvittelemaan tilannetta. Emme koskaan huuda toisillemme tai nimittele toisiamme. Mieheni ei koskaan sanoisi minulle, että turpa kiinni. Täysin järjetön kuvitelma. Ja yhteisiä onnellisia vuosia 11.
Sanoo toisinaan ihan vitsillä noin ja minä sanon myös. Muutenkin viljellään paljon alatyylin ilmaisuja tehokeinoina.
En siis loukkaantuisi, mutta jos ihan tosissaan sanoisi jotain vastaavaa, siis riidan keskellä eikä huumorilla, niin voisin loukkaantuakin. Mutta riidellessä hän puhuu hyvinkin asiallisesti (jonkun aikaa, sitten hiljenee ja minä jatkan yksin...)
Onneksi ei oo tarvinnut miettiä miten tuohon suhtautuisin ...aika nuivaa vois olla
ja pitäisin taatusti turpani kiinni päiväkausia. Onneksi ei ole tollasta tarttenu miehen suusta kuulla.
jos mies pahalla päällä, niin olen saatanan lehmä ja lapsi v-tun-saatanan-paskakasa
Meillä mies joskus harvoin riidassa on sanonut ja vielä pahemminkin.
Olen tosiaan loukkaantunut ja anteeksi on saanut pyydellä.
Mies kohtelee kyllä normaalisti mua ja lapsia hyvin. Riidassa sillä menee joskus överiksi.
Jos mieheni sanoisi noin se olisi todella vakava tilanne, siis TODELLA vakava. Mutta itse olen varmasti sanonut noin riidan yhteydessä... Mutta olemmekin tempperamentiltämme hyvin erilaisia ihmisiä. Mieheni ei ole yhdessäolomme aikana kertaakaan korottanut ääntään, ei minulle eikä lapsellekaan. Hän ei suutu mistään. minä olen täysi vastakohta.
koska hän ei viljele alatyylin sanoja muutenkaan, vaikka onkin "kaiken pahan juuri" eli muslimi.
ja pitäisin turpani kiinni päivätolkulla.
Mutta kerran mies on noin mulle sanonut, mutta silloin en kyllä loukkaantunut ja sulkenut suutani. Aloin kesken kiihkeän hetken kelaamaan ääneen varmaankin jotain kauppalistaa tai muuta yhtä tärkeää, niin silloin mies totesi mulle pilke silmäkulmassa, että "turpa kiinni, nyt nussitaan" :D
suutun, ja sanon että "mulle ei puhuta noin rumasti".
Kattelisin hetken että vieläkö käskee vai mikä on kun ei tule sanaa suusta. Sitten astelisin yli ja pakkaisin laukun. Lähtisin talosta.
Mun ei todellakaan tarvitse sietää ketään huutavaa paskiaista.
Kattelisin hetken että vieläkö käskee vai mikä on kun ei tule sanaa suusta. Sitten astelisin yli ja pakkaisin laukun. Lähtisin talosta.
Mun ei todellakaan tarvitse sietää ketään huutavaa paskiaista.
My girl.
ole sanonut, vaikka ei nyt aina niin kauniistikaan ole puhunut. Mutta itse olen sanonut montakin kertaa, joten kai hänelläkin siihen on oikeus.
Täällä sitä ei hyväksytä, AV-mammat eivät varmaan myöskään ikinä puhu noin rumasti miehilleen :)
Pakkaisin matkalaukun ja lähtisin lomalle.
Ajattelisin, että nyt taisi tulla naputettua liikaa.
riidan yhteydessä ja turpa kiinni on ihan normaalia. Annan kyllä samalla mitalla takaisin.
jos mies pahalla päällä, niin olen saatanan lehmä ja lapsi v-tun-saatanan-paskakasa
Miehen sanomiseen on ollut pätevä syy
Meillä ei ,kyllä viljellä tuommoisia asioita .Eiehken sanoisi ,minun olisi pitänyt räkättää ensin ,ja ollatosi ilkeä .