Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut jos miehesi sanoo sulle "Turpa kiinni"?

Vierailija
11.02.2010 |

Loukkaannutko vai onko se teillä normaalia viestintää?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ,kyllä viljellä tuommoisia asioita .Eiehken sanoisi ,minun olisi pitänyt räkättää ensin ,ja ollatosi ilkeä .

Vierailija
22/61 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus nousisi, jos kerrankin uskaltaisi sanoa mitä ajattelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pysty kuvittelemaan tilannetta. Emme koskaan huuda toisillemme tai nimittele toisiamme. Mieheni ei koskaan sanoisi minulle, että turpa kiinni. Täysin järjetön kuvitelma. Ja yhteisiä onnellisia vuosia 11.

Vierailija
24/61 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo toisinaan ihan vitsillä noin ja minä sanon myös. Muutenkin viljellään paljon alatyylin ilmaisuja tehokeinoina.

En siis loukkaantuisi, mutta jos ihan tosissaan sanoisi jotain vastaavaa, siis riidan keskellä eikä huumorilla, niin voisin loukkaantuakin. Mutta riidellessä hän puhuu hyvinkin asiallisesti (jonkun aikaa, sitten hiljenee ja minä jatkan yksin...)

Vierailija
25/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oo tarvinnut miettiä miten tuohon suhtautuisin ...aika nuivaa vois olla

Vierailija
26/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisin taatusti turpani kiinni päiväkausia. Onneksi ei ole tollasta tarttenu miehen suusta kuulla.

Vierailija
27/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies pahalla päällä, niin olen saatanan lehmä ja lapsi v-tun-saatanan-paskakasa

Vierailija
28/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies joskus harvoin riidassa on sanonut ja vielä pahemminkin.

Olen tosiaan loukkaantunut ja anteeksi on saanut pyydellä.

Mies kohtelee kyllä normaalisti mua ja lapsia hyvin. Riidassa sillä menee joskus överiksi.

Vierailija
29/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on eka ja vika.

Törkeetä.

Vierailija
30/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni sanoisi noin se olisi todella vakava tilanne, siis TODELLA vakava. Mutta itse olen varmasti sanonut noin riidan yhteydessä... Mutta olemmekin tempperamentiltämme hyvin erilaisia ihmisiä. Mieheni ei ole yhdessäolomme aikana kertaakaan korottanut ääntään, ei minulle eikä lapsellekaan. Hän ei suutu mistään. minä olen täysi vastakohta.

Vierailija
31/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän ei viljele alatyylin sanoja muutenkaan, vaikka onkin "kaiken pahan juuri" eli muslimi.

Vierailija
32/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäisin turpani kiinni päivätolkulla.

Mutta kerran mies on noin mulle sanonut, mutta silloin en kyllä loukkaantunut ja sulkenut suutani. Aloin kesken kiihkeän hetken kelaamaan ääneen varmaankin jotain kauppalistaa tai muuta yhtä tärkeää, niin silloin mies totesi mulle pilke silmäkulmassa, että "turpa kiinni, nyt nussitaan" :D

Vierailija
33/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutun, ja sanon että "mulle ei puhuta noin rumasti".

Vierailija
34/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelisin hetken että vieläkö käskee vai mikä on kun ei tule sanaa suusta. Sitten astelisin yli ja pakkaisin laukun. Lähtisin talosta.

Mun ei todellakaan tarvitse sietää ketään huutavaa paskiaista.

Vierailija
35/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelisin hetken että vieläkö käskee vai mikä on kun ei tule sanaa suusta. Sitten astelisin yli ja pakkaisin laukun. Lähtisin talosta.

Mun ei todellakaan tarvitse sietää ketään huutavaa paskiaista.

My girl.

Vierailija
36/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sanonut, vaikka ei nyt aina niin kauniistikaan ole puhunut. Mutta itse olen sanonut montakin kertaa, joten kai hänelläkin siihen on oikeus.

Täällä sitä ei hyväksytä, AV-mammat eivät varmaan myöskään ikinä puhu noin rumasti miehilleen :)

Vierailija
37/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin matkalaukun ja lähtisin lomalle.

Vierailija
38/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että nyt taisi tulla naputettua liikaa.

Vierailija
39/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidan yhteydessä ja turpa kiinni on ihan normaalia. Annan kyllä samalla mitalla takaisin.

jos mies pahalla päällä, niin olen saatanan lehmä ja lapsi v-tun-saatanan-paskakasa

Vierailija
40/61 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sanomiseen on ollut pätevä syy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi