Työpäivän piristys oli minulle, toivottavasti
teillekin!
Vastailen puhelimeen isossa firmassa. Kuulostan ehkä tytöltä, vaikka olen jo 32v.
No eräs asiakas soitti ja kysyi asioita, vastailin asianmukaisesti, mutta ehkä nuori ääneni hämäsi häntä olenko asiantuntija, koska hän pyysi jonkun aikuisen puhelimeen :D
Kerroin olevani 32v, hän meni vaikeaksi ja juttu jatkui.
Kommentit (3)
Olen töissä isossa firmassa ja olin käymässä eräällä toisella osastolla, missä minua ei tunneta.
Tuli puhetta siitä, että olen juuri palannut äitiyslomalta töihin. Eräs minua hiukan vanhempi nainen kysyi: oliko lapsi teidän ensimmäinen?
Alkoi naurattaa, koska olen 37-vuotias ja kotona on kööri lapsia. Sanoin, että ei, tämä oli se viimeinen "kotivalo". Nainen näytti yllättyneeltä.
Tiedän kyllä, että vaikutan nuoremmalta, koska olen pienikokoinen ja hoikka.
Pölyimurikauppias soitti ovikelloa ( silloin ne tosiaan vielä kiersivät ovelta ovelle ) ja menin avaamaan. Kauppias kysyi, että onko sinun isä tai äiti kotona. Tajusi aika pian mokansa, ja myös sen että kauppoja tuskin saa aikaiseksi.
Talo oli oma ja ikää 26 vuotta.
Olin käymässä henkilökuntakaupassamme ja odotin että pääsen ottamaan jotakin ilmaiseksi jaettavaa tavaraa.
Siinä kaksi 40-50v. miestä seisoi ja huomasivat minut. Toinen sanoi: "päästähän nyt tuo tyttö ottamaan noita tavaroita".
Hymyilytti, olen 38-vuotias :)