Kuinka iso osuus av:n aloituksista on provoja?
Tai kysymys toisin päin: oletko tehnyt yhtään oikeaa aloitusta av:llä? Olen käynyt täällä n. vuoden ajan, ja alan tunnistaa erilaiset "teemapäivät" jolloin joku ihminen tehtailee provoja tietystä aihepiiristä... Tänään se näyttäisi olevan ikä ja raskaus. Muutenkin alkaa tuntua, ettei täällä "oikeita" aloituksia juuri olekaan. Tietysti mukavaa Vauva-lehdelle (ehkä toimituskin tehtailee provoja hiljaisina aikoina?) että palsta pyörii vilkkaasti, mutta itseäni alkaa jo hiukan väsyttää (onneksi koneessa on on-off nappi), muita?
Kommentit (5)
En yleensä tee itse aloituksia, mutta saatan silloin tällöin johonkin heittää provosoivaa kommenttia jos se tilanteeseen sopii.
Ei provoissa varsinaisesti mitään pahaa ole, tyyli ja tarkoitusperät ratkaisevat. Mun periaate on, etten kirjota tänne mitään sellaista, mitä en kehtaisi kaverille sanoa suoraan. Enkä yritä järkyttää/suututtaa ketään, en saa siitä itse mitään. Joskus pienellä provosoinnilla saa hienon keskustelun aikaiseksi. Hyvä provo innostaa ja tempaa mukaansa :)
Provoillut en ole koskaan. Jotenkin en ilkeä tai uskalla, hirvittää saada sontaa niskaan ja että av- mammat suuttuu mulle. Hassua, mutta totta =))
En yleensä tee itse aloituksia, mutta saatan silloin tällöin johonkin heittää provosoivaa kommenttia jos se tilanteeseen sopii.
Ei provoissa varsinaisesti mitään pahaa ole, tyyli ja tarkoitusperät ratkaisevat. Mun periaate on, etten kirjota tänne mitään sellaista, mitä en kehtaisi kaverille sanoa suoraan. Enkä yritä järkyttää/suututtaa ketään, en saa siitä itse mitään. Joskus pienellä provosoinnilla saa hienon keskustelun aikaiseksi. Hyvä provo innostaa ja tempaa mukaansa :)
ja toisaalta nautin av:n "karnevalistiseksikin" joskus kuvaillusta tunnelmasta (en kai muuten tulisikaan tänne uudestaan) ;-). MUTTA viime aikoina on tullut sellainen olo että on poikkeuksellisen vähän muuta kuin provoja liikenteessä, ja silloin koko hommasta menee minusta jo jotenkin maku (etenkin kun näkee, miten aidosti ja rehellisesti monet kertovat elämästään jollekin ilmiselvälle provolle, joka nauraa jossain partaansa)...
AP
MUTTA viime aikoina on tullut sellainen olo että on poikkeuksellisen vähän muuta kuin provoja liikenteessä, ja silloin koko hommasta menee minusta jo jotenkin maku (etenkin kun näkee, miten aidosti ja rehellisesti monet kertovat elämästään jollekin ilmiselvälle provolle, joka nauraa jossain partaansa)... AP
Itse teen aloituksia todella harvoin, tyyliin kerran kahdessa kuussa, mutta vastailen kyllä. Provoa en ole koskaan postittanut ja jos vastaan, vastaan asiallisesti, en pidä IRL sivultahuutelusta, joten en tee sitä täälläkään (tosikko mikä tosikko...:-))
On kyllä totta että _kaikki_ täällä pitää lukea av-suodattimen läpi, muuten tulee ihan hulluksi!
t. vakinainen kävijä "jo" 6 vuoden ajan (oho, kas kun en ole vielä tämän hullumpi!)
En ole tehnyt yhtään provoa.
Tänään esim. kyselin putkitetuista korvista, joskus olen kysellyt siivousvinkkejä yms. vertaistukea haen täältä. Äskettäin joku luuli kyllä aloitustani provoksi kun kyselin lastenhoitoavun määrästä vaan eipä ollut provo ;-).
Olen minäkin huomannut että joku tekee samasta aiheesta erityyppisiä provo-aloituksia, mutten edes klikkaa niitä auki.