Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esikoinen 2v, mies ilmoitti että hänellä on IRTAANTUMISvaihe??

Vierailija
11.02.2010 |

Mies on ollut kiukkuinen ym. jo vähän pitempään. Eilen sitten oli lukenut jotain parisuhdejuttuja ja totesi, että hänellä taitaa olla joku irtaantumisvaihe, kun parisuhde ahdistaa. Yhdessä oltu jo vuosia. Ei aio eikä halua erota, eikä osannut sen enempää selittää. Mitä ihmettä tuo sitten oikeasti tarkoittaa? Onko syytä huoleen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo pelkästään alkaa toisen naama kyllästyttämään. Anna hänen käydä rauhassa kriisinsä läpi. Älä nyt ainakaan ala roikkumaan ja ahdistelemaan.

Vierailija
2/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se oli pari vuotta sitten. Kannattaa lukea pitkän parisuhteen salaisuus-kirja. Ymmärtää itseään ja toista paremmin sen jälkeen. Nimim.kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtaantumisvaihetta seuraa uudelleenlähentymisen kausi...

Vierailija
4/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen vaihe oman miehen kanssa. Jostain tuli vaan olo, että oma mies tuntui enemmän ystävältä kuin mieheltä. Siinä sit meni petihalutkin ja oloa ahdisti olla lähekkäin tai parisuhteessa ylipäätään.. en tiedä miksi näin kävi, mutta se meni ohi kun yritin tietoisesti raikastaa suhdetta ja löytää ne mun omat voimavarat. En siis halunnut erota missään vaiheessa..

Voisko miehellä olla sitten leipääntyminen suhteessa? Siis teillä voi mennä hyvin, mutta kaipaisi jotain uutta tai virkistävää (alitajuisesti). Onko hänellä harrastuksia, joissa voi käydä? Onko jotain unelmia, mitkä toteuttamatta jäädessään aiheuttaa ahdistusta (kanavoi parisuhteeseen?)?

Vierailija
5/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ollut varmaan hektiset pikkulapsivuodet, joten nyt alkaa varmaan olla teillä kummallakin mahdollisuus ottaa aikaa vähän itsellenne, harrastusten ja kavereiden kanssa. Sekä kahdenkeskistä aikaa. Siten ei enää ahdista suhteessa.

Vierailija
6/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita irtaantumisvaiheita tulee naisillekin :)

Varsinkin pienen lapsen kanssa vanhemmat ovat kovin sidoksissa kotiin ja joutuvat unohtamaan henkilökohtaisia toiveita. On aivan normaalia että se alkaa välillä rassaamaan ja ihminen tarvitsee vähän omaa aikaa/rauhaa/itsenäisyyttä.

Semmoisia aikoja tulee parisuhteessa eivätkä ne tarkoita että suhde olisi jotenkin huono tai että pitäisi erota.

Vierailija
7/7 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vähän loukkaannuin. Tuli tunne, että mies ei siis rakasta mua, ja haluaa musta eroon.