Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdussa ja munasarjoissa kipua. Tulehdusko??

Vierailija
11.02.2010 |

Menkat ei ole tulossa, enkä ole raskaana. Mikä ihme aiheuttaa kipua? Miten vakavat sairaudet (syövät etenkin) oireilevat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjep

Vierailija
2/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne alkoivat kolmannen lapsen syntymän jälkeen.

Kierron puolivälissä tai sen jälkeen kipu alkaa jommalta kummalta puolelta jostain lonkkaluun alta.

Kipu siirtyy pikkuhiljaa alavatsalle, ja silloin tuntuu, kuin kohtua puristettaisiin emättimestä ulos. Kipu voi olla ihan hirveä, mutta minulla ainakin loppuu yhdellä buranalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vanhana"?? Yli 3-kymppinen olen, enkä koskaan aiemmin huomannut kipua kierron puolivälissä... siis tässä mittakaavassa kipua (melkein pakko on kohta ottaa särkylääkettä).

Papatulos viimeksi viime kesänä ja oli ok, mutta tietty pelottaa, että nyt ne "naistentaudit" iskevät...

ap

Vierailija
4/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun tietenkin säikäytti, että on jotain kuolemanvakavaa, mutta nyt kun olen kolmisen vuotta kivuista "kärsinyt", niin tuskinpa hirveän tappava tauti kyseessä. =)

t. 2

Vierailija
5/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni neljännen synnytyksen jälkeen kierrot muuttuneet todella kivuliaiksi. Kovat kivut ovulaation aikaan ja kuukautisten aikana. Tutkittu on, mitään vikaa ei nyt pitäisi olla. Jokin aika sitten oli munasarjakysta vaan sen vakuutettiin kontrolliultrassa parantuneen.

Ihan kamalaa, että kierrot muuttuvat tuskaksi tässä hedelmällisen iän loppupuolella (40 v lähestyy minullakin)

Vierailija
6/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun pohdit että mikäköhän syöpä nyt on kyseessä niin käyppä gynellä ihan perustarkastuksessa. Saat varmaan hieman asiantuntevampaa palautetta kuin nettipalstoilta...