Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan saavuttanut mitään, ei siis ole mitään menetettävää.

Vierailija
10.02.2010 |

ei ole työpaikkaa, ei omaa asuntoa, ei autoa, ei aviomiestä, ei omaisuutta, ei yhtikäs mitään.

Ainoa saavutukseni on kaksi lasta ja nekin hoidan huonolla menestyksellä kun ei ole kunnianhimoa päteä äitiydessäkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lapset. Ei kai ois mitään hirveämpää kuin menettää ne?

Toivottavasti et koko ajan tunne näin. Vaikkei sulla oo nyt "mitään", niin sulla on koko ajan kuitenkin mahdollisuus, eikä sitä kannata menettää.

En osaa sanoa hoidatko lapsesi huonolla menestyksellä. Ei kai kenenkään menestys sillä saralla ole aina taattu? Elämässä voi tapahtua kaikkia asioita niin yllättäen ja nopeasti. Voit saada miehen ihan ykskaks, samoin työpaikan. Ilmeisesti olet kuitenkin terve? Ja se on jo tosi paljon.

Ei mullakaan ole paljon mitään. Mutta ne tärkeimmät, eli terveys, lapset ja mies. Ei oo töitä, auto on vanha, koko ajan eletään joskus sitten -elämää, kun miehenkään töiden jatko ei oo syksyn jälkeen varma. Eli ei voida haaveilla omasta talosta ja puutarhasta ihan lähivuosina. Mut silti oon onnellisempi kuin koskaan. Panin just pienet lapset nukkumaan, kun koko ilta meni niiden kanssa tapellessa ja aattelin jo, ettei mistään tuu mitään. Mut nyt ne lapset tuolla kaksion olkkarissa nukkuvat samassa sängyssä vierekkäin ja mua melkein itkettää onnesta :)

Tsemppiä sulle! Susta kuitenkin jää tähän maailmaan jotain näkyvää, voihan sun lapset saavuttaa vielä vaikka mitä. Ja siitä varmaan tulee vielä onnellisemmaksi kuin omista saavutuksista :)

Vierailija
2/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä karmi lukea tämä teksti, jos sulla on kaksi elävää lasta, niin se on kyllä hieno saavutus ja lahja mikä sulla on.

Meidän nuorimmainen on kuollut ja tekisin melkein mitä vain ja luopuisin mistä vaan jos hänet elävän kirjoihin saisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole koskaan saavuttanut mitään, ei siis ole mitään menetettävää".

Väärin, jos on paljonmenettänyt SILLOIN ei ole mitään menetettävää. En puhu nyt omaisuudesta. Työpaikalla voi itseään kehittää mutta se ei onnea tuo, se tuo rahaa. Oma asunto ja omaisuus tekee vain riippuvaiseksi niiden huolehtimisesta.

"Ainoa saavutukseni on kaksi lasta ja nekin hoidan huonolla menestyksellä kun ei ole kunnianhimoa päteä äitiydessäkään."

Puhut nyt oikeasti ainoasta asiasta, millä on oikeasti merkitystä. Äitiydessä pätemisestä jos puhut niin provoat tai et ole ollenkaan ymmärtänyt lähimpien ihmisten merkitystä.

Jos menettäisit lapsesi, tietäisit millaista on todella menettää jotain.

Vierailija
4/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kakkosen vastaus. Minulla tosin on töitä, vaikkei vakipaikkaa tai koulutusta vastaavaa. On mies ja lapsi ja aika siisti auto, säästössä mukavasti rahaa. Silti mietin, ettei minulla ole juuri mitään. Mutta onhan minulla.

Olet ihana ihminen, kakkonen.