Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-MAMMA täällä...

Vierailija
10.02.2010 |

tehkää elämästänne järkevää ja älkää kyselkö tyhmiä, kytätkö naapureitanne, hoitakaa omat asianne... Menkää terveyskeskukseen, yksityiselle hoidattamaan tautinne, kysymään neuvolasta terveydenhoitajalta, lääkäriltä neuvoja mitä ette tiedä... Menkää eläinlääkäriin jos lemmikkinne oireilee, hommatkaa kouluttaja eläimellenne jos yhtään epäilette ette itse pysty kouluttamaan tahi sitten vaan ette ota eläintä!

se on voi voi ja toiset elää oma elämäänsä ja eläkää tekin, tehkää elämästänne mielenkiintoista muuten kuin kyttäämällä naapureitánne...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää elämästänne järkevää ja älkää kyselkö tyhmiä, kytätkö naapureitanne, hoitakaa omat asianne... Menkää terveyskeskukseen, yksityiselle hoidattamaan tautinne, kysymään neuvolasta terveydenhoitajalta, lääkäriltä neuvoja mitä ette tiedä... Menkää eläinlääkäriin jos lemmikkinne oireilee, hommatkaa kouluttaja eläimellenne jos yhtään epäilette ette itse pysty kouluttamaan tahi sitten vaan ette ota eläintä! se on voi voi ja toiset elää oma elämäänsä ja eläkää tekin, tehkää elämästänne mielenkiintoista muuten kuin kyttäämällä naapureitánne...

Vierailija
2/2 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää elämästänne järkevää ja älkää kyselkö tyhmiä, kytätkö naapureitanne, hoitakaa omat asianne... Menkää terveyskeskukseen, yksityiselle hoidattamaan tautinne, kysymään neuvolasta terveydenhoitajalta, lääkäriltä neuvoja mitä ette tiedä... Menkää eläinlääkäriin jos lemmikkinne oireilee, hommatkaa kouluttaja eläimellenne jos yhtään epäilette ette itse pysty kouluttamaan tahi sitten vaan ette ota eläintä! se on voi voi ja toiset elää oma elämäänsä ja eläkää tekin, tehkää elämästänne mielenkiintoista muuten kuin kyttäämällä naapureitánne...

APUA!!! Mitä porukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla