Miksi et haluaisi mikrosirua niskaasi esim. tunnistusta ja paikannusta varten?
Mä luulen että mulle tulis vaan turvallinen olo jos mut voitais paikantaa jos olen eksynyt tai lapsi karannut jne. Samoin rikolliset löytyis helposti.
Kommentit (11)
jos vaan olisi varmaa, että on turvallista, eikä mitään mömmöjä liukene kehoon.
Eksymiset voi eliminoida karttojen ja reittisuunnitelmien avulla. Rikollisten jäljittäminen ei olisi välttämättä helppoa siltikään.
Joku mötikkä ihon alla...kauheeta.
mikrosirullapa se kuitenkin onnistuisi. Ja on melko epätodennäköistä, että kuolisin siten, ettei minua mistään pystyttäisi tunnistamaan.
Jotain rajaa tässä holhouksessa.
mikrosirun kanssa. En, ennenkuin asia on tutkittu.
Koirillakin sellaisia on, tosin vielä ei ole varmaankaan sellaista teknologiaa jolla voisi paikantaa kauempaakin? Vois olla kätevää jos vois kaupassakin maksaa ostoksensa "sirulla", eikä voisi käyttää enää väärin kortteja yms.
Ei niitä kadonneita muuten kovin heppoisin perustein nykyisin jäljitetä. En tiedä miksi haluaisin kadota, mutta jos haluaisin niin kai siitä voisi ilmoittaa poliisille että olen elossa ja voin hyvin mutta en halua kenenkään tietävän missä olen.
ja tietenkin sen pitäisi olla turvallinen. Onko ihmisillä jotka niitä ei halua jotain salattavaa?
tuo on ihan sci-fi-idea, ap lukenut liikaa scifiä nyt. Ulos ja ihmisten pariin, jos se tyttöystäväkin löytyisi ilman siruja.
Mikrosirulla ei oikeasti haeta turvallisuutta vaan se muuttaa jopa ihmisen persoonallisuutta.Hajotessaan se aiheuttaa kipua ja jopa paiseita. Lisäksi ne jotka eivät sitä suostu ottamaan menettävät oikeutensa eli slummiin vaan ilman ruokaa ja sitten varmasti rikollisuus lisääntyy kaduilla kun siruttomat ryöstävät ruokaa ja vaatteita kun eivät saa ostettua tai myytyä. Tai sitten uskonnolliset heistä kituvat kuoliaiksi. Muut maat ovat vastustaneet asiaa.
ei todellakaan, niillä on ihan tarpeeksi valtaa jo nyt.
Sulla on sairas maailmankuva.
mm. että paiseita tulee niistä
ja on tutkitukin että jos esim. litiumia vapautuisi niistä kehoon niin paiseita tulisi