aiotko elää nykyisen puolisosi kanssa loppuelämän?
Mä aion, ihan todella, jos mahdollista, joku joskus totesi että kyllä kakskyt vuotta saman kans on liikaa, ja etsikin uutta,vaikka ihan tyytyväinen olikin puolisoonsa!!!
Kommentit (8)
Mikään ei ole elämässä varmaa. Mutta en olisi hänen kanssaan nytkään ellen todella tahtoisi viettää hänen kanssaan loppuelämää.
on alkanut tuntua pikkuhiljaa, että en jaksa enää. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja poikamme on 10kk. Mikään ei tunnu enää miltään. Itse joudun tekemään kaikki kotityöt yms, mieheni ei voi auttaa enää paljon missään. Seksiä ei ole, ei vaan kiinnosta mieheni kanssa enää :( Olen miettinyt jos lähtisin lapseni kanssa muutamaksi päiväksi pois täältä ja tulisin sitten takaisin, mutta en tiedä auttaako mitään. Ja en tiedä rakastanko koko miestä enää ja olenko koskaan edes rakastanut. Surullista mutta totta :`(
on eletty yhdessä 16 vuotta (naimisissa 8, mut mitä merkitystä sillä on mihinkään) ja todellakin halutaan olla yhdessä aina. Me ollaan toistemme ne oikeat :-)
Just mentiin naimisiin ja kaikki on niin ihanaaaa... niinku on ollu jo monta vuotta!