Miksi Nina-nimiset ovat usein koulukiusaajia tai muuten ja ilkeitä ja ikäviä ihmisiä?
Nimenomaan Nina-nimiset, ei Niina. Olen usein ihmetellyt mistä tämä mahtaa johtua, miten nimi voi tehdä ihmisestä tietynlaisen.
Kommentit (17)
Miten kaikki se pahuus voikaan kulminoitua tuon nimen haltijoihin? Kunpa joku viitsis tehdä tästä oikein kattavan tutkimuksen...
Mullakin oli luokalla Nina joka oli ihan karmea koulukiusaaja.
ja kuuluu nimenomaan ryhmään kiusaaja.
Itse olen Niina ja oikein mukava tyyppi. ;)
Tulee mieleen Nina, joka huuteli, että meidän talo on niin ruma kun minä siinä asun, töni välituntisin koulun käytävillä seiniin ja mesosi isoon ääneen, kuinka olen ruma ja vaatteetkin ihan kuttua. Nina oli vuoden pari vanhempi.
Ehkä Nina oli aikoinaan lähiönimi. Se annettiin lapsille, jotka tulivat tietystä sosio-ekonomisesta luokasta.
joko ylivilkkaita tai jopa ilkeitä.
Niko yleisin.
Totta :D
Myös toi että Niko-nimisetkin ovat yleensä jotain kusipäitä.
Mä en ole ikinä kiusannut ketään. Aina ole mielestäni ollut heikompien ja niiden kiusattujen puolella :(.
T.Nina
Tosi rasittava ihminen. Syynä on varmasti narsistinen isä, aivan uskomaton tapaus tämäkin.
Nikoja tunnen myös yhden, kyseessä on aivan ihana pikkupoika, kiitos tasapainoisen kodin ja hyvien kasvuolosuhteiden.
Tunsin nuorempana kaksi Ninaa ja molemmat juurikin koulukiusaajia :o??
Samaa minäkin olen ihmetellyt. Ja Niinat on sitten taas usein tosi hyviä tyyppejä.
Mut kuten joku aiemmin jo kirjoitti, niin Nikoillahan ei ole toi maine kovin korkealla. Joni on toinen nimi, joka tietää hankaluuksia. Mä en ole työkseni lasten kanssa tekemisissä, mut silloin tällöin järjestän kursseja. Jos ryhmässä on ilmoittautumisen mukaan sekä Niko että Joni niin mun päätä särkee jo etukäteen - eikä valitettavasti koskaan syyttä.
Mä en ole ikinä kiusannut ketään. Aina ole mielestäni ollut heikompien ja niiden kiusattujen puolella :(. T.Nina
Muutenkin oli "ihana" tyyppi. Jäi kyllä mieleen.
mun Nina-niminen serkku on oikein mukava ihminen, eikä muutkaan tapaamani Ninat ole sen tyhmempää/ärsyttävämpää/ilkeämpää lajia kuin Niinat.
Ai niin, yhden tosi ärsyttävän Niinan kyllä tunnen, mutta ei se varmaan nimestä johdu, on koko perhe samanlaisia.
joka on samankaltainen kuin 9. Enemmänkin mua kiusattu ja joutunut mielistelemään ihmisiä.
mutta meidän ammattikoulussa eräs AIKUINEN Niina pahimpia kiusaajia mitä on vastaan tullut. Uhkasi mm. ajaa autolla mun ylitseni, ja ilmoitti että hänellä on täysi oikeus haukkua mua pitkin kylää, koska pitää mua rumana ja tyhmänä ja ties minä. Opettajille tämä oli ok! Ja nyt mut on erotettu koulusta, kun en pystynyt ahdistuksen vuoksi käymään tunneilla.
Avokki taas on tehnyt sellaisen nimihuomion, että aika usein Miika-nimiset pojat ovat homoja, bi-seksuaalisia tai vähintäänkin neitimäisiä. No, mulla oli yläasteella senkin niminen kiusaaja, mutta kaipa se oli sen sarjan poikkeus (tai kaapissa) ja nykyään näyttää aika hyvin pitävän paikkaansa ;)
Ehkä Nina oli aikoinaan lähiönimi. Se annettiin lapsille, jotka tulivat tietystä sosio-ekonomisesta luokasta.
Tunnen yhden kivan Ninan, ja hän on kai se poikkeus joka vahvistaa säännön.