Raskaustestien "tekniikasta" tietäviä? Testi kastui kokonaan :(
Eli tumpelo kun olen niin liuska luiskahti kokonaan virtsakippoon eli kastui heti alussa kokonaan.. ns. kontrolliviiva siihen kuitenkin ilmestyi (aika pitkän ajan päästä) ja jonkinnäköinen haamuviivan tapainen oletettuun "raskaana - ei raskaana"-kohtaan... Eipä tässä pääse vähään aikaan apteekkiin ja nyt jäi epätietoisuus kalvamaan. Voiko tohon haamuun nyt mitenkään luottaa??!
Kommentit (6)
niin eiköhän se merkitse sitä että olet raskaana. Onneksi olkoon!
Ainakin olettaisin, että tuskin siihen viivan paikalle turhaan ilmestyisi yhtään punaista.. on siis tosi haalean, haalean vaaleanpunainen se viiva. Ohjeissa aina vaan varoitellaan kovasti, että saa dipata max-viivaan asti.
ap
kokonaankin kastunut, jos viiva on edes suurinpiirtein testiajan kuluessa tullut.
minulle kävi samalla tavalla ja testi näytti positiivista. En uskaltanut luottaa siihen, vaan hain uduen testin ja positiivinenhan sekin oli. Että kyllä luottaisin tuohon.
tokihan se on niin, että ne ohjeet on siinä vaan huvin vuoksi... Ihan sama miten oikeasti teet, kunhan vaan huvikseen ammattilaiset niitä ohjeita vääntää ja tarkkoja määriä tutkii.
Kyllä minä luottaisin mutta tekisin varmuuden vuoki vielä uuden testin.