Mikä hitto, kun ei flunssa parane millään!
Kolme viikkoa olen jo potenut. Kuume ei nouse, mutta muuten on olo kuin tiejyrän alle jääneellä. Yhdessä välissä lekuri määräsi antibioottikuurin korva- ja keuhkoputkentulehdukseen ja söin sen - olo helpottui hetkeksi, mutta kun kuuri viikko sitten loppui, olo taas alkoi huonontua.
Eli virus on sitkeä, eikä tokene. Mitä tässä nyt viä keksis...
Kommentit (9)
Astman takia kaikki flunssat pitkittyy, näin luulen.
ap
reilu 2, melkein 3 viikon flunssa, oli pientä lämpöä 37.2 koko ajan ja kova nuha. Lopuksi hakkaava yskä. Raivostuttavaa! Mutta nyt takanapäin, huh...
Itse olen todella harvoin kipeä, mutta nyt on ollut pari-kolme viikkoa epämääräisen huono olo. Välillä pyörryttää, niinkuin ois poskionteloissa jotain, välillä taas ei, väsyttää, lihassärkyjä, päätä särkee...Olo aaltoilee, joten ilmeisesti tosiaan viruksesta kyse ja silloinhan ei edes hyödytä mennä lääkärille ruikuttamaan. Miehellä samoja oireita. Vauvallakin varmaan jotain kun ollut välillä normaalia kärttyisempi. Ärsyttävää.
3 viikkoa on ollut nuha ja tukkoinen olo,
kuumeesta ei tietoakaan.
Ei ole auttanut c- eikä d-vitamiinit.
Nasolin pitää nenän auki muutaman tunnin.
Kaipa tämä menee ohi kesään mennessä!
Toivottavasti!
kiva kun ei ole moneen viikkoon voinut liikkuakaan yhtään kun lämpöä on jatkuvasti ja nenä vuotaa tai on tukossa, jotain ärsyttävää 24/7. Mulla on tavoitteena olla vappuna niistämättä.
minulla alkoi sununtaina nenän vuotamisella, sitten tuli kurkku kipeäksi ja pientä yskää. Kuumetta ei ole, vaikka eilen viluttikin samalla tavalla. Kurjaa jos olo kestää huonona noin kauan, kun töissäkin pitäisi jaksaa parhaansa ja juuri nyt kiirettä piisaa.
minulla alkoi sununtaina nenän vuotamisella, sitten tuli kurkku kipeäksi ja pientä yskää. Kuumetta ei ole, vaikka eilen viluttikin samalla tavalla. Kurjaa jos olo kestää huonona noin kauan, kun töissäkin pitäisi jaksaa parhaansa ja juuri nyt kiirettä piisaa.
on joka talvi liikkeellä paria sataa erilaista, joten ei sinulla välttämättä ole tämä "ikuisuustauti"...
ap
Käääk. mulla alkoi viikonloppuna ja olo ollu tosi kurja. Ens viikolla loma ja kuvittelin kyllä et siihen mennessä oisin jo suurinpiirtein kunnossa.
Olo tosin ei ole huono, ainoastaan nenä tukossa/vuotaa. Mitään allergioita mulla ei ole.