Raskaus puolivälissä eikä mitään "oireita"! Huolestuttaa
Ei tunnu yhtään siltä, että vatsassa olisi mitään. Vatsa ei juurikaan ole edes kasvanut enkä tunne sitä yhtään erilaisemmaksi kuin ennen raskauttakaan.
Silloin tällöin tunnen potkuja, hyvin, hyvin pieniä tosin.
Onkohan jokin vialla?
Kommentit (7)
Kaikki on ihan hyvin :)
Ja onhan sinulla niitä "oireita".
Pienet potkut on niitä.
Jos asia huolestuttaa, mene terkkarille kuuntelemaan sydänäänet.
Mulla nyt rv 18 ja en edes kunnolla tunne liikkeitä, tai en ole varma niistä. Vaikka toinen raskaus onkin. Jotenkin olin kuvitellut että tuntisinne niin paljon aikaisemmin ja selvemmin tällä kertaa.
Alkuraskauden pahoinvointi on lähes kokonaan tiessään, nyt vaan vähän epätodellinen olo. En malta odottaa seuraavaa lääkärikäyntiä ja ultraa, että saisi taas varmuuden siitä, että kaikki on kuitenkin hvyin.
-pahoinvoinnin
-järjettömän väsymyksen
-ummetuksen
-mahakivut
-selkäkivut
-kylkikivut jne.
Nämä vaivat helpottivat vasta viikolla 16.
Nyt vaan ihmetyttää kun kaikki vaivat ovatkin tipotiessään (lukuunottamatta päänsärkyä) eikä vatsastakaan näy, että olen raskaana..
No odotellaan sitä rakenneultraa, josko siitä selviäisi jotain.
Ap
Eiköhän tuo ole ihan normaalia. Ei mullakaan mitään tuntemuksia ollut kummassakaan raskaudessa noihin aikoihin. Ei kyllä oikeastaan alussakaan. Ja maha pysyi pienenä loppuun asti, ei kaikille kasva edes iso maha.
Edellisenä päivänä kyselivät onko kesävauva tulossa kun seuraavana aamuna synnytin (tammikuussa) yliaikasen tytön =)
Mulla on aina raskauksissa ollut hyvä ja normaali olo, jopa normaalia energisempi.
Älä huoli, se ettei tunnu missään on ihan yhtä normaalia kuin ne kolotuksetkin. Ja kerkeäähän ne vielä tulla takaisinkin joten nauti nyt vain olostasi....
Pahoinvointi ja väsymys yleensä loppuvatkin tuossa vaiheessa. Eikä ensiraskaudessa vielä kuulukaa tuossa vaiheessa olla närästyksiä, liitoskipuja tms., niihin ehdit tutustua sitten joskus rv 35!
Mulla alkoi kamalat kivut pahoinvoinnin jälkeen. Käveleminen sattu niin, et itkua väänsin jos jonnekin piti mennä. Koko raskaus oli yhtä helvettiä.
että kuulut siihen joukkoon, jolle raskaus ei aiheuta (ainakaan puoliväliin mennessä)
-pahoinvointia
-närästystä
-ylenpalttista väsymystä
-jättiläismahaa
-liikakiloja
Ihan oikeasti. Ei mitään syytä huoleen, sulla on asiat paremmin kuin hyvin eikä noilla viikoilla kuulukaan mitään rajuja potkusarjoja kylkiluissaan tuntea.