Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen mielessä

Vierailija
10.02.2010 |

Olen avioliitossa ja kahden lapsen äiti. Avioliittoni on suht onnellinen, mutta silti mielessäni on toinen mies. Mieheni on ollut minulle ainut rakastaja, muita kokemuksia minulla ei ole. Nyt kuitenkin jo parin viime vuoden aikana elämääni on tullut uusi tuttavuus. Hän on myös perheellinen. Tunnemme toisiamme kohtaan valtavaa seksuaalista imua sekä ihastumista. Olemme keskustelleet asiasta, suudelmia on vaihdettu mutta ei sen enempää. Tämä mies on minun mielessä jatkuvasti, jopa unissani. Oma mieheni ottaa mielummin olutta iltaisin ja katselee televisiota, kun rakastelisi minun kanssani. Parin viikon välein käymme makkarin puolella.. Rakastan kuitenkin miestäni, mutta haluaisin edes kerran olla tämän toisen miehen kanssa. Olen vannonut, etten koskaan pettäisi.. Kamala tilanne, onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit kertoa miehellesi, että sinua on ruvennut kiinnostamaan eräs mies, mutta sänkyyn ette vielä ole menneet. Ellei tilanne siltikään kotona muutu, voit ilmam omantunnon tuskia paneskella tämän miehen kanssa.

Vierailija
2/3 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin teidän avioliitto paranee huomattavasti, kun huomaat miten vihreää ruoho on aidan toisella puolella. Kerta vain, sitten loppuelämä puutteessa. Selvä.

Rakastan kuitenkin miestäni, mutta haluaisin edes kerran olla tämän toisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja jatka elämääsi ettei tarvi täällä purkaa patoutuneita turhautumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi