Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla treenaavia paikalla? Mikä ihem on kun en

Vierailija
10.02.2010 |

saa hauiksiin mitään tuntumaa treenissä? Ojentajiin kyllä ja ne tulevat myös kipeäksi treenistä, mutta hauikset ei.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää painoa vaan niin että tuntuu.

Vierailija
2/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen juuri niillä painoilla mitä pystyn vielä liikuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liike menee oikeaan paikkaan. Tai sitten hauikset jonkin jutun päällä tuettuina, saleilla on yleensä erilaisia tukia tätä varten.

Vierailija
4/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samaa vaivaa ollut muinoin. Johtui mulla osittain siitä, että kyynärvarren lihakset on kompensoi ja nappaa osan siitä työstä, jonka hauiksen tulisi tehdä.

Mulla toimii sellanen kunnon väsytystreeni, eli teen "kohtuu pienillä" painoilla patteri-treenin.

Eli tässä tapauksessa kolme eri liikettä hauiksille putkeen ilman taukoja. Sitten pieni huoli ja taas nuo kolme liikettä uudelleen yhteen putkeen. Ja tauko ja vielä kerran..

:)

Vierailija
5/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt supersarjoja ja ojentajat todellakin saaneet kivasti treeniä. Täytyy testata tuota selkää seinään vasten ja hauiskääntöä smithissä, sitä ilmeisesti tarkoitit tuolla "tuetulla" liikkeellä? Jostain syystä eilisessä treenissä kyynärpäiden yläpuolelle sattui ihan vietävästi, eli ilmeisesti sinne menee osa rasituksesta?

Vierailija
6/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, smithia tarkoitin, oli ajatuskatko näin väsyneenä. Itse olen saanut aikoina himotreenaajana ja jossain pikkukisoissa käyneenä(bodaus) sain parhaat tulokset hauikseen selkä seinää vasten ja smithissa. Näin pari SM-tason miesbodariakin neuvoi aikanaan minulle..

Vierailija
7/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, smithia tarkoitin, oli ajatuskatko näin väsyneenä. Itse olen saanut aikoina himotreenaajana ja jossain pikkukisoissa käyneenä(bodaus) sain parhaat tulokset hauikseen selkä seinää vasten ja smithissa. Näin pari SM-tason miesbodariakin neuvoi aikanaan minulle..

Vierailija
8/8 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pikkurilliote" aktivoi hauista. eli kun otat vaikka tangosta kiinni niin et laita kaikkia sormia tangon ympärille vaan pidät muut sormet sillain "löysästi" ja pikkurillin laitat sit tiukemmin tangon ympärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi