Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua uusavuttomalle, terveyskeskuskäynti-asiaa...

Vierailija
10.02.2010 |

En ole aikaisemmin juuri asioinut terveyskeskuksessa ilman lähetettä muualta. Nyt epäilen, että minulla on virtsatientulehdus, ollut itseasiassa varmaan jo pari viikkoa. Virtsa on ollut sameaa ja pari päivää alavatsaa on vihlonut.

Kysymys kuuluukin, että tuleeko minun mennä sinne terveyskeskukseen jonottamaan normaalisti, josta sitten pääsen lääkärille joka antaa lähetteen labratutkimuksiin? Vai pitääkö soittaa ja varata joku aika (Rovaniemellä käytössä se joku ihme tiimi/omalääkärisysteemi). Ihan vaan kyselen kun pitäisi vauvan kanssa tk:hon raahautua, että tiedän varautua tuntien? odotteluun siellä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajanvaraukseen ja kysy. tai omalle th:lle. nettisivuilta varmasti löydät tiedot ja numerot.

Vierailija
2/3 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän tarvitse lähteä turhaan istuskeleen. Joskus teininä kaverin seurana odotin siellä 7(!) tuntia, nii ompi jääny vähän kammo koko paikkaa kohtaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun kertoo sairaanhoitajalle oireet luukulla, saa pissapurkin, josta tekevät pikakokeen. Jos positiivinen, sairaanhoitaja käy hakemassa reseptin jossakin välissä, ja tuo sen. Itse ei näe edes lääkäriä. Jos ei positiivinen pikatestillä, laitetaan labraan kasvamaan, ja saa soittoajan sairaanhoitajalle tuloksista.

Mutta tämä Jyväskylässä.