Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.netistä. Millaista palautetta antaisin?

Vierailija
09.02.2010 |

Huusin samalta myyjältä kaksi kohdetta, jotka on kuulemma postitettu jo yli viikko sitten. Kumpaakaan ei ole näkynyt. Myyjä ei tietenkään ole vastuussa postin hävittämistä paketeista, mutta en ole pyynnöistäni huolimatta saanut häneltä vastausta siihen, voisiko hän myöskin kysyä kadonneita paketteja postista.

Olen siis maksanut, mutta en saanut tuotteita. Mitä palautetta annan? Periaatteessa positiivista, jos tavarat on oikeasti postitettu, mutta mistäs minä sen tiedän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tekemään katoamisilmoitus lähetyksistä.

Jouduin viime kesänä tekemään ja meni pari viikkoa ja kirje löytyi. Mitään posti ei korvaa, mutta tonkivat kaikki mahdolliset paikat ja kirje löytyi. Kerroin ilmoituksessa mihin postilaatikkoon jätetty ja kirjeen tuntomerkit jne.

Vierailija
2/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä paketin lähetystunnus, sillä voi seurata lähetyksen kulkua postin nettisivuilta ja voit sitten itsekin kysellä sen perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka maksoit, muttet saanut tavaroita??

Mulle kävi vastaava, myjä teki katoamisilmoituksen PLUS maksoi takaisin puolet maksustani.

Ja toinen mikä mua suunnattomasti ärsyttää, on se kun myyjä= tavaran pakkaaja, kirjoittaa ettei ota vastuuta postin hajoittamista. Tottakai se on myyjän vastuulla, että pakkaa tavaran huolella. Enhän minä ostajana siihen voi vaikuttaa ja minunko ne tappiot pitäisi kärsiä?

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä paketin lähetystunnus, sillä voi seurata lähetyksen kulkua postin nettisivuilta ja voit sitten itsekin kysellä sen perään.

Vierailija
5/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän pitää tehdä postille katoamisilmoitus. Itse olen myös kysynyt postin asiakaspalvelusta löytyykö annetuilla tiedoilla katoamisilmoitusta (lähettäjän + vastaanottajan nimi, lähetysposti, ajankohta) ja olen saanut vastauksen löytyykö vai ei. Valitettavasti jos myyjä ei suostu vastaamaan tai kommentoi mitään, niin todennäköisesti kyseessä on huijaus.

Itse olen muutaman kerran joutunut tekemään rikosilmoituksen, mikä on oikeasti suositeltavaa jos tavaraa ei kuulu eikä myyjä vastaa mitään.

Annat nyt negatiivisen palautteen, sen voi myöhemmin vaihtaa jos homma selviää.

Vierailija
6/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se rikosilmoitus oikeasti kannattaa selvissä tapauksissa tehdä, vaikka tuntuu siltä, ettei muutaman kympin takia viitsi. Sama tyyppi on ehkä ehtinyt huijata jo monia muitakin ja netota satoja euroja.

Myyjän pitää tehdä postille katoamisilmoitus. Itse olen myös kysynyt postin asiakaspalvelusta löytyykö annetuilla tiedoilla katoamisilmoitusta (lähettäjän + vastaanottajan nimi, lähetysposti, ajankohta) ja olen saanut vastauksen löytyykö vai ei. Valitettavasti jos myyjä ei suostu vastaamaan tai kommentoi mitään, niin todennäköisesti kyseessä on huijaus.

Itse olen muutaman kerran joutunut tekemään rikosilmoituksen, mikä on oikeasti suositeltavaa jos tavaraa ei kuulu eikä myyjä vastaa mitään.

Annat nyt negatiivisen palautteen, sen voi myöhemmin vaihtaa jos homma selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi