pystyykö mies pidentämään yhdyntää halutessaan?
kysymys siis tuossa, sen kummemmin kiertelemättä. ongelmana siis on tuo, ettei seksi kestä kuin 2-3 työntöä.yhdessä oltu 2,5v. alussa kesti kauemmin, ei enää.ei vaikka joka päivä harrastais, ei vaikka useemman kerran, ei vaikka olen asiasta sanonu monta kertaa. haluan kunnon panon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (11)
vaan kielellä ja sormilla
pyydä ukkoas tyydyttämään sut muilla vehkeillä, jos itse tulee liian aikaisin
Eikö parempi olisi olla ilman tai hommata mies?
Mulla oli kerran mies, joka huipun lähestyessä otti kalun ulos, puristi terskan juuresta ja jatkoi hommia. Ihan hillittömän pitkään tuolla systeemillä ei jatkettu, mutta parempi se kuin "sisään, ulos ja reisille" -nopeus.
Minä pystyn säätelemään orkkuani enkä taatusti tule ennen kuin naiseni tai itse haluan. Joskus teininä tälläinen vahinko sattui kerran tai kaksi, mutta sitten opettelin asian perusteellisesti.
ihme, ettet tätä jo tiennyt, mutta eivät kaikki naiset saa tunninkaan jyystön jälkeen
vaikka sä olisivat kuinka ylivertainen panomies
onhan tuohon olemassa tekniikoita, netistäkin löytyy ohjeita :)
sinä joka väität bopeastio tulevaa pojaksi!!! Oma mies on itseäni 9 vuotta nuorempi joo ja ollu aika poikanen vielä kun ollaan alettu seurustelemaaan ja koskaan meilä ei ole tuomosia ongelmia ollu. Pystyy tarvittaessa pitkittämään yhdyntää..ja osaa asiansa. Ottaa jopa ohjeet vastaan.
Ja minä olen niitä naisia joka ei yhdynnän aikana läheskään aina saa orgasmia ja jos saankin se ei ole läheskään yhtä räjäittävä kuin esim. suulla tai sormella annettu.
Ja meillä on paljon seksiä..josksu vonkaamista liikaakin, mutta lähes jokapäivä kumminkin..suosittelen siis tällaista "poikaa"
sinä joka väität bopeastio tulevaa pojaksi!!! Oma mies on itseäni 9 vuotta nuorempi joo ja ollu aika poikanen vielä kun ollaan alettu seurustelemaaan ja koskaan meilä ei ole tuomosia ongelmia ollu. Pystyy tarvittaessa pitkittämään yhdyntää..ja osaa asiansa. Ottaa jopa ohjeet vastaan.
Ja minä olen niitä naisia joka ei yhdynnän aikana läheskään aina saa orgasmia ja jos saankin se ei ole läheskään yhtä räjäittävä kuin esim. suulla tai sormella annettu.
Ja meillä on paljon seksiä..josksu vonkaamista liikaakin, mutta lähes jokapäivä kumminkin..suosittelen siis tällaista "poikaa"
*bopeastio, pitäisi lukea siis nopeasti!
Kun mielelläni vaihtaisin miestä :) Miesystäväni ei ole piakkoin vuoden seurustelun aikana tullut kertaakaan yhdynnässä. Omien sanojensa mukaan tuntuu niin hyvältä, että haluaa pitkittää, ja sitten ei enää tulekaan..
Eiks niitä löydy puuduttavia voiteita ja mielialalääkkeitä yms. tuohon vaivaan, näin päin taas ei, ja syö naista kun mies ei vaan saa. Minussahan täytyy se vika olla.
Mä voin tarjota sulle kunnon panon.
Olen tatuoitu jätkä!