Lasten heitteillejättö, kaltoinkohtelu...
Kamalimpia kaltoinkohteluita lähipiirissänne joihin ei mielestänne tarpeeksi puututtu. Esimerkiksi voit kertoa lapsuudestanne yms..
Kommentit (25)
RAHAN TAKIA OLET TEKEMISISSÄ HULLUN KANSSA JOKA UHKAILEE SUA JA LAPSIASI??????
välinpitämätön, itsekeskeinen, ahne, omahyvänen ja surkea äiti!
jos syyn haluat on se että altistat lapsesi tietoisesti vaaraan.
MITÄ HELVETTIÄ OLET MISSSÄÄÄÄÄN TEKEMISISSÄ SEN HULLUN KANSSA?????
Kakkoselle tiedoksi, jos et jo tiennyt.
Tosiaan, en luottaisi siihen, että perinnön saat, paitsi lakiosan, minkä saat lakiin perustuen.
Se on vaadittava muistaakseni 6 kk:n sisällä testamentin tiedoksisaattamisesta.
Lapset kasvavat, et pysty "pitämään heitä kädestä" jatkuvasti, ovat koulussa, harrastuksissa, ulkona kaverien kanssa.
Ehdottomasti kannattaisi ottaa pitkä etäisyys molempiin vanhempiin, ts. riittävän kauas heidän vaikutuspiiristään, ei yhteydenpitoa, et luovuta osoitetietoja, jne. Silti itse pelkäisin, jos olisin sinun asemassasi.
Jotkut joutuvat muuttamaan pois kotimaastaan päästäkseen turvaan luonnehäiriöisiä vanhempiaan.
Itsesi kannaltakin tarvitset etäisyyttä vanhempiisi, jatkuva yhteydenpito tuntuisi ainakin minusta suoranaiselta kidutukselta.
Olen törmännyt luonnehäiriöiseen naapuriin, kokemus avasi silmät, karkuun on juostava mahdollisimman pian, niille ei kukaan mahda mitään.
Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. Toivottavasti osaat tehdä oikeat ratkaisut.
[/quote]
Välillä pitää esim käydä vessassa esim. Eikä sillä äijällä ole enää viime kerran jälkeen tänne asiaa. Isäni on hyvin kahta puolta esittävä ihminen, tarvittaessa ystävällinen ja mukava mutta perusluonteeltaan hyvin sadistinen ja väkivaltainen. Hän on taitava näyttelijä. Asun hänen omistamassaan asunnossa, joten pakko on jossain väleissä olla. Pidän kyllä huolen ettei se saasta ikinä enää vahingoita lapsiani. 2.
[/quote]
jonkun elämä (lapsuus) on ollut tuollaista. Ammattinikin kautta olen kohdannut monia todella rankan elämän läpikäyneitä ihmisiä/nuoria. Että turha vetää tuota "pumpuli"-korttia esiin. Minun on lähinnä vaikea uskoa, että kukaan (etenkin väkivaltaisen ja turvattoman lapsuuden itse kokenut) vanhempi altistaisi omat lapsensa samalle paskalle RAHAN takia.
Mikä pakko sinun on asua isäsi omistamassa asunnossa? Aika harva perheellinen asuu vanhempiensa tönössä ja ihan hyvin sitä silti elellään. Kaupungin vuokra-asunto tai muu vaatimattomampi majoitus on varmasti vaakakupissa lasten kannalta parempi ratkaisu kuin mikä tahansa hulppea huvila, jonka kylkiäisinä tulee väkivaltainen ja mielipuolinen sadistivaari elämää tuhoamaan. Ja rintaperillisen perintöosasi on joka tapauksessa turvassa. Siihen ei vaikuta, vaikka haistattaisit isälläsi pitkän paskan ja kieltäytyisit koskaan tapaamasta häntä.
Että ei tässä sinun lapsuutesi epäuskoa aiheuta. Lähinnä aikuisuutesi (se, että ihan oikeasti pidät yhteyttä näihin sadistivanhempiisi, annat lastesikin olla yhteydessä heihin ja mainitset syyksi RAHAN). Arvot nyt prkle järjestykseen, hyvä ISÄ!