G: Syötkö karamelleja tai suklaata isot määrät kerralla vai vain vähän?
Pystytkö siis syömään karkkipussista vain muutaman karkin kerralla ja säästämään loput vai vedätkö pussillisen kerralla?
Entä ostatko suklaalevyn ja syöt sen vai syöt vain muutaman palan tai ostat vain pienen patukan?
Kommentit (13)
karkkeja tosin hyvin harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.
En muista, että olisin edes ostanut suklaalevyä. Silloin harvoin kun suklaata ostan, ostan jonkun pienehkön patukan.
Karkkia syön useammin, mutta silloinkin yleensä muutaman karkin kerrallaan ja seuraavana päivänä taas muutaman.
Tai jos on tosi paljon, niin syön kunnes tulee öklö olo.
syö kerralla. Nytkin työhuoneen pöytälaatikossa suklaalevy josta syön ehkä max 5 palaa päivän mittaan.
En voi ostaa kotiin mitään, mitä haluaisin "säästellä". Kaikki makeat häviävät kaapeista hyvin nopeasti.
kerralla (näitä kertoja voi tosin olla viikonloppuisin useampi päivässä). En ikinä pystyis syömään koko isoa suklaalevyä kerralla.
Joskus iskee irtokarkkihimo. Ostan alle 100gr ja syön pois. Joskus suklaapatukan, tai lakritsipötkön.
Suklaalevy menee kerralla siksi sitä ei ole järkeä ostaa. Karkkia iso määrä, mutta ei välttämättä koko pussia.
Olen kyllä huomannut, että mun on helppo olla ilman suklaata/karkkia, jos en osta niitä. Jos totun syömään karkkia niin sitten haluankin ostaa sitä joka päivä. Parempi jättää siis kauppaan sellaset.
Tai jos on tosi paljon, niin syön kunnes tulee öklö olo.
pussista. Kaikki ne menee heti. Samoin suklaalevy. Nyt en ole syönyt herkkuja kahteen kuukauteen, mutta se vaatii järkyttävän määrän itsekuria. Irtokarkkihyllyyn ei saa edes katsoa kaupassa! :)
karkit menee kaikki kerralla
herkkuperse olen