Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-vuotias hakkasi äitiä

Vierailija
09.02.2010 |

Mitä ihmettä teen 11-vuotiaan pojan kanssa, joka on muuten käytökseltään normaali, ihana, iloinen, sosiaalinen poika, mutta suuttuessaan järkyttävä?

Hän suuttui minulle, kun en päästänyt tietokoneelle illalla,kiukutteli ja kiukutteli. Sanoin aina rauhallisesti ei ja perustelin. Poika lopulta nousi vierestäni sohvalta, löi äkkiä pari kertaa nyrkillä ja potkaisi polvellaan. Minua sattui todella paljon.

Jonkinasteinen aggressiivisuus alkoi 6-vuotiaana. Sen jälkeen asiaan on jouduttu palaamaan silloin tällöin aina uudestaan. Poika lupaa olla lyömättä. Nyt ongelmana on, että hän on jo minun kokoiseni, enkä tosiaankaan pysty enää pysäyttämään häntä, kuten aiemmin olen tehnyt. Isä asuu toisessa kodissa, eikä hänestä ole tässä asiassa apua.

Muuten lapsi on normaali, menestyy koulussa ja harrastuksissa eikä ole aggressiivinen muita kohtaan.

Syvä suru ja huoli lapsesta :-(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä paikkakuntasi perheneuvolaan.

Vierailija
2/2 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan yrittänyt ankarat rangaistukset, anteeksipyytämisen vaatimisen ja muut tavallaiset kenot jo vuosien kuluessa? Jos niillä et ole saanut käytöstä loppumaan, hakeudu perheneuvolaan. Tuo on oikeasti paljon huolestuttavampaa kuin jos lapsi tappelisi kaverien kanssa. Sinun pitäisi vielä tuossa iässä olla tuki, turva ja selvästi lapsen yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä