Brittany Murphy/Luitteko mitä avomies on sanonut ?
ILTALEHTI: - Brittanylla oli kurkunpäätulehdus. Minulla ei ole mitään tietoa, miten sitä hoidetaan. Olen rabbi, en lääkäri, joten lääkkeiden antamisen sijaan rukoilin, Monjack kertoo näyttelijän viimeisestä päivästä talk show -isäntä Larry Kingille.
- Brittanylla oli vaikeuksia saada henkeä. Hänen silmänsä pyörivät päässä. Sinä aamuna hän heräsi ja hänellä oli hengitysvaikeuksia. Hän meni ulos ja äiti seurasi mukana. Hän sanoi: "Äiti, minä kuolen. Rakastan sinua."
Äiti oli läsnä, kun Brittany pyörtyi kylpyhuoneessa.
Miksei Brittany mennyt lääkäriin, eikö häntä päästetty? Jos - ja kun - ihminen on tollasessa kunnossa, on rikollista olla viemättä häntä välittömästi sairaalaan!?
Jos ihmisen silmät pyörivät päässä, hän pyörtyilee ja valittaa kuolevansa, kyllä minä hänet lääkäriin toimittaisin. Kuulostaa siltä, että pitäisi olla sairaalahoidossa, eikä tässä tapauksessa ole kyse esim. hoitovarojen puutteesta, vaan ihan parhaimmalle yksityiselle klinikalle olisi voinut kiidättää. Ihmetyttää tosiaan, miksi Murphy on tuossa kunnossa ollut kotihoidossa vailla lääkäreiden seurantaa.
Mutta toisaalta miten tuosta lehdistöstä koskaan tietää: kommentit on voitu taitavasti irrottaa asiayhteydestään niin, että saadaan mahdollisimman shokeeraava lopputulos.