Katsotko silmiä vai suuta?
Eli jos tapaat ihmisen ja ajattelet että onpa kaunis, niin perustuuko tämä ajatus silmiin vai suuhun? Eli kumpaa katsot ihmisessä ja kumpi mielestäsi vaikuttaa enemmän ihmisen kauneuteen, kauniit silmät vai kaunis suu? Ja vastaukseksi ei nyt voi laittaa että katsoo kokonaisuutta! Kaikkihan tietysti sitä katsoo, mutta onko sinulle suu vai silmät se seikka, joka vaikuttaa voimakkaasti ihmisen kauneuteen?
Kommentit (7)
Johtuu ehkä traumoista, mulla oli lapsena huonot hampaat ja sen myötä opin tuijottamaan ihmisten hampaita... Mutta siis, katsokaapa joskus samaa ihmistä niin että jos olette ennen katsoneet silmiä niin katsokaapa suuta! Ihminen on ihan erinäköinen silloin! Mun mies tuijottaa aina silmiä, ja perustaa koko ihmisen ulkonäön siihen, minä taas suuta ja perustan siihen. Me nähdään ihmiset ihan eri tavalla, mun mielestä joku on ihan samannäköinen kuin joku toinen ja mieheni ei näe heissä mitään yhteneväisyyttä! Sitten kun katsonkin sen ihmisen silmiä niin tajuan että sillä tavalla katsottuna ei olekaan mitään samaa näköä...
mutta rakastan kauniita käsiä. Miehsitä aina katson, millaiset kädet on:-). Miehelläni on kauniit, pitkäsormiset kädet ja kauniit kynnet.
edes sanoa kumpaako katsosin?:O
En siis oo ikinä moista edes ajatellut että katsoisin tietoisesti joko silmiä tai suuta! Kokonaisuutta ei kuitenkaa saanut vastata, joten valitsen pitkän harkinnan jälkeen silmät, koska ne ovat varmaan omalla miehelläni "kauniimmat";)
NENÄÄ ja sitten vasta silmiä ja suuta. Joku voisi olla tosi kaunis, mutta jos keskellä naamaa komeilee iso "peruna" niin eihän se voi kovin kaunista olla!...hehe:)
Tietysti jos on joku erittäin silmiinpistävä piirre ihmisessä niin sitten katson sitä ensin, vaikkapa suuri perunanenä.
Miehissä katson myös takapuolta ja erityisesti sitä miten farkut istuu peban päällä. =)
Silmät kertovat niin paljon ihmisestä. ujouden, valehteleeko, rakastumisen jne.
En voi sietää ihmistä joka ei voi katsoa silmiin.
ja ahistun siitä jos joku tuijottaa mun suuta, tulee heti mieleen, onko mun hampaissa jotain likaa tms.