Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 68-kiloisella ihmisellä "kilot painaa"

Vierailija
09.02.2010 |

eli olla koko ajan sellainen raskas, hankala olo? Pituutta 170cm.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tottunut olemaan pienempi.

Vierailija
2/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertynyt nestettä, vähennä suolan käyttöä, jos se auttaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yli 65 kg painavana olo on jo aika ikävä. Alle 65 sopiva.

Vierailija
4/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala olo koko ajan, tuntuu siltä että pursuaa joka puolelta. Ehkä se on sitä kun ei ole tällaiseen tottunut, olen aina ollut n. 55-kiloinen mutta nyt viime vuosina kiloja kertynyt salakavalasti (täytän 40v). Mutta siis, tukala olo on, ja aion kyllä tästä vielä laihduttaa ennen kesää.

Vierailija
5/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään ylipainoa ole. jos painoindeksi on aina ollut esim 20-21 ja nyt on paino vähän noussut, voi tulla sellainen epämiellyttävä tukala olo, housut vähän kiristää jne. Mutta ei toi vielä mitään ylipainoa ole.

Vierailija
6/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä 57-62kg välillä ja nyt painoa on kertynyt tuonne 68kg hujakoille. Treenaan salilla ja katson mitä syön ja vaatteet ovat alkaneet hiukan jo löystyä, mutta voi pyhä jysäys tätä vetämätöntä olotilaa. Tuntuu kuin olisi 100kg mukana raahattavana, kömpelö ja hankala olo :( Jospa tää tästä parissa kuukaudessa helpottais?

Vierailija
7/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ensimmäiseksi mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta tai hengitys-tai verenkiertoelimistön sairaudet (astma jne.). Oletko huomannut vetämättömyyden lisäksi muita oireita, oletko alavireinen, hengästyttääkö, tuleeko raskas olo rasituksessa vai vaivaako jatkuvasti, kertyykö kilot herkästi?

Itse kävisin varmuuden vuoksi perustutkimuksissa (labrat, ehkä pef-seuranta).

Vierailija
8/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin todettiin että olen sairastanut kilpirauhastulehduksen. Muuta ei ilmennyt. joo, tuntuu kyllä että olen alavireinen ja väsynyt ja hirmuisen raskas olo koko ajan, mutta olen laittanut sen pimeän vuodenajan piikkiin. Kilot kertyy erittäin helposti. Mikä on pef-seuranta? Astmaa ei ole.

Vierailija
9/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pef-seurannalla voidaan todeta astma, puhalletaan pef-mittariin parisen viikkoa ohjeistuksen mukaan ja kirjataan tulokset ylös.

Vierailija
10/10 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa nyt 68 kg, pituutt 164cm. "Kevyimmillään" olo on n 62 kilon kohdalla mikä onkin kevään tavoite. Alle 60kg näytän tosi nälkiintyneeltä joten en edes yritä pudottaa enempää.

Välillä tuntuu ettei jaksa edes hengittää kunnolla kun ahdistaa. Kuitenkin olen edelleen hoidan näköinen ja kokoa 38-40. Mutta tuo tunne tuleekin sisältä eikä sitä voi oikein selittää.