Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollain voi mennä satoja euroja kuussa meikkeihin??

Vierailija
08.02.2010 |

Mulla on samat meikit olleet vuodesta toiseen. Ripsari joskus vaihtuu, mutta muuten kestävät iän kaiken. Meikkaan kyllä vain viikonloppuisin / kun olen menossa johonkin muualle kuin töihin.

Miten hemmetisti pitää sitä meikkiä tunkea, jos siihen saa satoja euroja kuussa uppoamaan??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä lasketaan kosteusvoiteet, meikinpoistovoiteet, silmämeikinpoistoaineet, kasvojenpesukiteet ja -voide, yövoide, silmätehotipat, päivätehotipat jne.

Ei mulla mene satoja euroja kuussa, mutta kyllä ihan vaivatta joku 500-600 euroa vuodessa, jos ei mitään marketjuttuja osta.

Esim ripsari pelkästään maksaa jotain 30e, sitten meikkivoide saman, niitä menee 3 putkiloa vuodessa, erilaiset voiteet ja rasvat ja puhdistusaineet maksaa helposti kanssa jotain 30-40 pullo tai jotain 80e satsi, jos on pari pulloa.

Mitähän teinimeikkejä ap oikein käyttää jos halvalla pääsee? Tai ei ainakaan hoida ihoaan aamuin illoin, taitaa vaan saunassa käydä...

Vierailija
2/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meikkaan joka päivä kevyesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Chanelin tököttejä, on sen verta hintavia.

Vierailija
4/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa ja hoitaa ihoa päivittäin ja haluaa kokeilla uusia tuotteita, vaikka vanhaa ripsiväriä/puuteri/luomiväriä/meikkivoidetta/kosteusvoidetta jne olisi vielä jäljellä. Ostaa ns. merkkikosmetiikkaa.

Tämä on taas sarjassa tyhmiä kysymyksiä.

Ihan samaa luokkaa miten joku perhe kuluttaa ruokakauppaan 800€/kk, kun toinen pärjää 400€/kk. Tai miksi ostaa uudet haalarit lapsille, kun kirpparilta saa kympillä. Tai kuinka joku voi maksaa 1500€ käsilaukusta. Tai jonkun asunnon vuokra on 2000€/kk, kun itsellä se laina on vain 800€kk...

Anteeksi.

Vierailija
5/9 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla olis tarpeeksi rahaa, ostaisin taatusti kaikkein parasta ja sitä myöten useimmiten kalleinta. Mulla menee kaikkeen tosi vähän rahaa, koska sitä ei yksinkertaisesti ole. Jos olisi, menisi monta kertaa enemmän.

Vierailija
6/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit ei kestä ikuisesti, vuoden korkeintaan hyvänä.

Ei ihan pidä paikkaansa.

- kuivat meikkituotteet, kuten puuterimaiset luomivärit ja puuterit säilyvät kyllä ainakin pari-kolme vuotta (jos ei sormeile = siirrä iholta bakteereja, vaan ottaa puhtaalla vipalla/siveltimellä).

Rasvaa/kosteutta sisältävät tuotteet säilyvät vähemmän aikaa (=pöpöt viihtyvät, rasva härskiityy jne)

Vierailija
7/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit ei kestä ikuisesti, vuoden korkeintaan hyvänä.

Ei ihan pidä paikkaansa.

- kuivat meikkituotteet, kuten puuterimaiset luomivärit ja puuterit säilyvät kyllä ainakin pari-kolme vuotta (jos ei sormeile = siirrä iholta bakteereja, vaan ottaa puhtaalla vipalla/siveltimellä).

Rasvaa/kosteutta sisältävät tuotteet säilyvät vähemmän aikaa (=pöpöt viihtyvät, rasva härskiityy jne)

Mutta ap.lle tarkoitin viestini, että hygienia syistä ei kestä vuodesta toiseen, iän kaiken, vai kuinka sanoikaan..

Vierailija
8/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa menee kyllä tosi paljon, ehkä n. 1000e/v. siihen lasken mukaan kosteusvoiteet ym. Mulla on käytössä esim. Sisleyn meikkivoide (ihan ehdoton!!), joka maksaa n. 80e. Se kestää ehkä pari kuukautta. Sitten kaikki muukin kosmetiikka on näitä merkkituotteita, ei markettituotteita - no, tosin ripsari on MaxFactorin Masterpiece max, koska se on ehdottomasti paras ripsiväri! Meikkaan päivittäin eli kyllä sitä meikkiä kuluu. Ja sitten erikseen tietty hoitotuotteet, ne maksaa lähes 100e/purkki, eikä ne nyt ikuisuuksia kestä.

Vierailija
9/9 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meikkivoidetta. Juhliin, joissa käyn tosi harvoin, meikkaan hieman enemmän. Käytän paljon Oriflamen tuotteita, esim. Golden sarjan meikkivoide on tosi hyvää ja plon saa usein n.15eurolla. Ihoni on siisti ja hyvä, joten ihme myrkkyjä en tarvi. Kaikenkaikkiaan meikkeihin menee ehkä max. 300€/vuosi. Ja olen ihan oikeasti aikuinen työssäkäyvä nainen, en teini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi